• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • LillaÄrtan
    svischan skrev 2009-11-08 21:32:37 följande:
    Nä, det är nog inget för henne. Tur att hennes barn är så söta, för de har verkligen hiskeliga kläder
    Bästa jag hört på hela dagen idag. "Tur att hennes barn är så söta, för de har verkligen hiskeliga kläder" {#lang_emotions_laughing}
    ♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • svischan
    Busbellan skrev 2009-11-08 21:33:09 följande:
    Usch stackars dig!! Hoppas du kan pratat snart Ja, nu vill vi se dina bilder!!
    Använde nya kameran när jag tog bilder, och de blir skitstora och jag får inte in dem. Min man är grafiker så han gör ju sånt hela dagarna, så jag har aldrig lärt mig hur man göra. Jag ska tvinga honom ifrån fotbollen så att jag får in bilderna
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-08 21:24:21 följande:
    nää jag glömde dessutom vågade jag inte visa dom för honom han hade inte tagit dom av sig klart jag kom ihåg att ge dom till henne hade jag glömt så hade jag skickat och stått för frakten hur mår maxen nu? bättre?
    lilla lillebror=).... ni får ta å ta en sväng upp till vxö med tycker jag=) var mkt trevlgt å träffas=)..
    jo maxen e bätrte har börjat äta igen nu lite snått=) tyvärr fick han krupphostan nu i natt =S..... men han e iaf relativt pigg..så skönt å se att han kan busa igen det lilla pyret=)...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-11-08 21:34:00 följande:
    Krånglar Tradera för nån mer än mej?La just upp en auktion men bilden syns inte? Nån som har lust att kolla om ni ser den?
    nnää ingen bild
  • FL Lisa
    Krånglar Tradera för nån mer än mej? La just upp en auktion men bilden syns inte? Nån som har lust att kolla om ni ser den?
    ja jag vann en auktion för typ en timme sedan och har inte fått mail från tradera än (nu var det från butte så det är löst iaf)

kikade på dina auktioner och ser ingen bild på ej sikke lej
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-11-08 21:37:31 följande:
    nnää ingen bild
    Men dååååååå *suckar*, varför i sjutton gubbar kom inte den med för då?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • nikki2006
    svischan skrev 2009-11-08 21:27:16 följande:
    Mamman i familjen gav mig en blick och sen gick hon och pysslande i köket medan jag visade maken och dottern. Det roligaste var dock när hon nu idag när vi skulle åka sa att hon precis rensat bland barnens kläder och plockat fram ärvekläder från förrådet. Den stora tjejen behövde massa nytt och hon längtade inte efter att behöva gå och köpa något... Så stod jag där med mina tre påsar med helt nya kläder...Tur att vi är olika
    Men hallå man längtar ju alltid efter att shoppa hi hi. Tråkigt livet vore om man aldrig skulle shoppa
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-08 21:37:05 följande:
    lilla lillebror=).... ni får ta å ta en sväng upp till vxö med tycker jag=) var mkt trevlgt å träffas=)..jo maxen e bätrte har börjat äta igen nu lite snått=) tyvärr fick han krupphostan nu i natt =S..... men han e iaf relativt pigg..så skönt å se att han kan busa igen det lilla pyret=)...
    åh skönt att han mår bättre!!

liite långt till växjö men kul hade det varit
  • Buttelina
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:38:30 följande:
    ja jag vann en auktion för typ en timme sedan och har inte fått mail från tradera än (nu var det från butte så det är löst iaf)kikade på dina auktioner och ser ingen bild på ej sikke lej
    ahh så du har inte heller fått mail?? då har min andra vinnare inte fått det heller
  • Stormis
    Krånglar Tradera för nån mer än mej?La just upp en auktion men bilden syns inte? Nån som har lust att kolla om ni ser den?
    Jag kan kolla!
    Laddade nyss upp en Pro och det var himla segt, den hakade upp sig på nån bild hela tiden. La sen upp några manuellt och det var problemfritt, men såååå seeegt....!

Men skönt att ha fått ut ett gäng sprajlans Molosar nu iaf. Såååå fina, men lite fel/dubbelköp .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15