Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-01 10:06:23 följande:
    åh gumman! sånna nätter är så jobbigta *kramar*du jag har funderat på en sak.. du ju "emot" svinisvaccinet... men om du nu blir sjuk hela tiden och ditt immunförsvar är så dåligt kanske du "borde" vaccinera dig??! *orolig*
    Ja såna nätter klarar man sig utan *uscha*

Ja jag vet. Vi har faktiskt pratat om det jag o gubben.. Jag ville verkligen inte vaccinera mig, inte barnen heller.. Men nu efter stroken och hjärtflimmret så känns det nästan som ett måste här trots allt.. Allt verkar fastna på mig nu, och jag blir verkligen dålig Å fastnar det på mig så kan jag smitta barnen..

Så vi går nog och vaccinerar oss allihopa ändå så snart vi kan.. Ska vela liiite till i den frågan bara

Vilka uuuuuunderbara bilder på barnen dina, så färg glada och fina {#lang_emotions_sunny} Å den pippitunikan e ju bara löööööv {#lang_emotions_heart}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

måste ta lite frulle här nu, men kikar in på en stund

cu sötisar...

• RååSa BuBBlan
    saturnina skrev 2009-12-01 10:14:35 följande:
    Stroke & hjärtflimmer, herregud, vad har ni varit med om egentligen?
    Inte riktigt min period just nu bara
    Everlonn skrev 2009-12-01 10:15:42 följande:
    Kunde inte låta bli ju Oj, hedersplats minsann Såååå fint var det inte Snabbis skrivet för att smyga in i paketet
    Japp! Alla fina hälsningar o kort jag fått från alla er sötisar senaste tiden står där, kikar på dem innan jag ska sova å bara lövar er allihop {#lang_emotions_heart}
    Buttelina skrev 2009-12-01 10:19:04 följande:
    oj fyyy vad hemskt jag har en massa sjuka sjukhus historier som lett till en massa tråkigheter tyvärr. sjukvården är inte alltid toppen precis förstår dig! vi är i samma tankebanor här hemma. mange vill GÄRNA vaccinera barnen.
    Ja jag e nervös som tusan inför en vaccination men man kanske måste liksom {#lang_emotions_undecided}
    Everlonn skrev 2009-12-01 10:28:28 följande:
    Nu funkade det super att lägga in bilder! Så förvånad jag blev, väntade mig massa strul Hoppas de fixat det för gott nu!
    Fiiiina lilla goa bus {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-01 10:32:50 följande:
    ja tyvärr är det ju så. min syster blev hemskickad från sjukhuset när hon hade svåra buksmärtor, de sa att hon hade gjort för många sitt ups  så visade det sig sen att hon hade en propp i ljumsken som stoppade blodflödet ända upp till hjärtat . hon hade kunnat dö sööötisen
    Å fy va hemskt   Sjukhusen slarvar alltmer, man vågar inte lite på dem längre jue
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-12-01 10:33:09 följande:
    Godmorgon flickor.Här steg vi just ur sängen, mina sötfisar somnade inte förens kl 1 inatt så vi var lite trötta när klockan ringde kl 8, då blev det bara lite mat till Meja sen sov vi vidare Ungefär hur gammal är man när man har storlek 68?
    go morron

vet tyvärr inte när man har 68, men det lär väl dröja för din lilla sötnos
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-01 10:42:45 följande:
    lillebror nästan 8 månader i strl 80 (guuuud vad jag ångrar att jag sålde denna)
    Naaaaaw! goingen {#lang_emotions_heart} ja va sålde du den uuuuunderbara för???  
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-12-01 10:45:59 följande:
    lövar dig tebax Hon sitter här i knät och pillar på knäppena på byxorna *låter intressant*
      knäppen kan vara mycket intressanta

Bubblis sitter vid tv:n och är inne på sin åttonde hårdsmörgås med leverpastej på, tokigt förtjust i hårdmackor
  • RååSa BuBBlan
    saturnina skrev 2009-12-01 10:46:10 följande:
    Nä, jag märker det din stackare. Krya på dig och ta hand om dig!
    Tack! {#lang_emotions_sunny}

Har läst din inbox, återkommer under dagen
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-01 10:50:32 följande:
    mm verkligen hemskt. dessutom fick hon en propp i lungan med och sen skickade den hem henne för tidigt så hon fick en propp i benet också
    Men fy

Dom har så förbaskat mycket å göra på sjukhusen att dom inte hinner bry sig längre, livsfarligt ju!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-01 10:52:40 följande:
    åhh idag ska jag åka och klämma lite på en 10dagar gammal bebis *mysD&A underbara bilder på barnen dina sååå söt i pippisuiten juuu
    Åååå beeeeebis   Jag vill åxå gosa bebis!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15