Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-01 16:15:31 följande:
    Hej i tråden!!Vad har jag missat idag?
    Halloj! Nog inte missat så mycket tror jag, verkar rätt lungt
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-12-01 16:18:22 följande:
    *flörtar hejvilt med bubblan*min son skulle ääälska helikoter o dottern prästkragar
    hojtar till om jag ska ha nåt därifrån

Nu måste jag hänga tvätt *blööö*
  • RååSa BuBBlan

Mårning!

Toooookförkyld och jag blir vansinning, jag vill vara FRIIIISK {#lang_emotions_yell} 

Förbaskade vinter elände!! Sol och snö nu tack så man piggnar på sig lite!!

Tur man ska få lite fin post idag

Tjolla--- Å så stilig Milo!! Sååååå himla fin i det ju {#lang_emotions_sunny}

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-02 08:52:37 följande:
    hehe på tal om problem... måste berätta om lillebrors problem. nu när han vaknade imorse så kom han in till mig i sängen. vi gosade en stund men jag märkte att han vände sig lite och var lite sur. jag frågade vad det var, då sa han IRRITERAT och tittade ner på sin snopp "OHHHH snoppen lägg dig ner, jag tycker inte om när du är tjock och fet"
    Ha ha ha ha
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2009-12-02 08:58:23 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 08:54:04 följande: men idag är det nog SOL på G. Även om det är KAAAAAAAALLLLLLLLLLLT!jag måste hitta en bra mössa, varm. Och VAAAAAAAARMA vantar... till sonen. Någon som har nått bra tips??
    Jo jag ser faktiskt solen kika upp där borta så kanske {#lang_emotions_dreamer}

Dålig på tjockis mössor, vi kör Molos stickade rånis i vinter
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-02 08:59:26 följande:
    åh gummen mår du inte bra än vi har fått frost nu i alla fall, riiiktigt kallt är här.. så hoppas på snö snart.. vad väntar du på för fin post?
    Nope! Nu har jag åkt på nåt annat absolut, verkligen tok snorig och ont över bihålorna {#lang_emotions_undecided} Här är det åxå kallt och frostigt, så kanske snön äntligen är på väg {#lang_emotions_laughing}

Den fiiiina rosa mönstrade Molo klänningen o sen slank det med en enfärgad lila katvig tshirt bara för att slippa frakten
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-02 09:04:02 följande:
    jaa den har vi med SÅÅÅÅÅ BRA!!!
    Japp! Kanonmössa e det! Sitter perfekt runt hövvet o inbyggd halsduk
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-02 09:07:48 följande:
    åh men gå till läkaren och få hjälp så du blir kvitt med skiten nu ohhh fina klänningen måste jag få se bild på i bildis så fort postis pär kommer med den pliiis
    Ja alltså jag fattar inte... När alla varit sjuka här hemma annars så har jag ALLTID klarat mig, jag har på sin höjd snorat liiiite, men aldrig blivit dålig.. Men nu så får jag allt och blir liggande Verkligen inte min vinter detta.. Hoppas på en tidig vår med massa sol och värme

Jag ska göra mitt absolut bästa med en bild, Bubblis tycker det är såååå tråkigt att ta kort just nu.. Får bli en liten muta igen
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2009-12-02 09:09:25 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 09:03:04 följande: jag ser SOLstickade rånis... *hmmm*finns väl inga sådana kvar någonstans.... som passar blå polarisoverallen..
    jag ser den faktiskt åxå nu   *härligt*

LLM hade väl rätt mycket rånisar va? Annacill?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15