Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

malinkaunitz skrev 2009-12-01 10:53:16 följande:
    Bubblan vad har hon för strl på kanin klänningen?Och någon som vet hur man gör om man har paket att hämta ut och hittar absolut inte sin leg? :(
    92/98 har hon

Hur e det med din lilla nu?

Pass kanske funkar?
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-12-01 10:56:09 följande:
    Så mycket har Bus aldrig ätit! *liten i maten* rekordet ligger på 5 smår rostade smörgåsar Stor dag när hon åt så mycket
    Bubblis äter som en häst just nu Nu är det nr 9 som knapras friskt här.. Men hon växer som en tok åxå just nu märker jag, massor som e för litet IGEN
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-12-01 10:59:10 följande:
    okej. då kanske min kan ha den nästa höst .. bra ingen ide då att shoppa den ..jo det verkade vara bra hela helgen och nu i början på veckan .. men nu 39 grader igen :/ja men jag hittar inte det heller..Men det är ett postförskott från ajabaja.. kanske går med gubbens?Har fyra nya lurvar att hämta.. och karusellhästarna och två knappisar ..
    Du kan shoppa min sen

Men då   Feber igen? Stackars liten alltså!! *kryapådigkram* från oss {#lang_emotions_heart}

Men om det är postförskott så ska du väl betala när du hämtar ut va? Då behöver man väl inget leg? Det är väl mer om det kommer som paket och redan är betalt som leg e krav?
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-12-01 11:01:49 följande:
    Oj, vad hon växer! Är det 98 som ryker snart då  *away fixar och donar*
    Japp! snart åker nog en del tröjor i 98   *växer som ogräs*
  • RååSa BuBBlan
    saturnina skrev 2009-12-01 11:04:19 följande:
    En tjej har köpt en ny velour vantsuit av mig (igår) och vill att jag ska skicka den idag eftersom dottern fyller år imorgon. Den gick på över 200 kr plus porto. Inga pengar ännuVad gör jag? Litar jag på henne?Jag har kollat omdömena, men det är svårt för hon verkar inte handla så ofta, inte så många nya omdömen mao.
    Be henne maila kopia på betalningen!
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-12-01 15:46:17 följande:
    www.redbarnetshop.dk/här finns den.. sååå fin..!!! men de skickar inte till sverige =((((( tack, ja jag tycker iaf att de sitter bra *liiite stora, men ska ju kunna ha dom mer än 1 ggn med!!*
    Å blev helt till mig ju!! Trodde den långärmade med prästkragar va en knappis, jag hade ju kunnat köpa den å ta den skickad till Dk liksom

Men men.. Nu va de ju INTE en knappis å jag gillade den inte nå vidare

Bodyn va ju bedåååårande dock!!
  • RååSa BuBBlan

kanske man ska köpa på sig ett gäng prästkragar ändå Verkar ju finnas sug efter dom

• RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-12-01 16:11:34 följande:
    vänta lite nu.. DU kan klicka hem saker till en dansk adress?trodde med den va knappis först... men jag kan ju köpa body än..
    Yes box! Gubben har gjort det smarta draget att ha en dansk säljare boende i danmark anställd i företaget å jobbar man för min gubbe får man allt köpa på sig lite Molosar Gubben ska dit på Måndag så då kan han hämta upp

Men nu va de ju ingen knappis som sagt *jädrans synd*
  • RååSa BuBBlan
    Theina skrev 2009-12-01 16:12:40 följande:
    Haha, ja precis SKönt att aqua kommer hit för den känns som att jag kan vilja ha den..
    Vilken aqua? {#lang_emotions_dreamer}
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-01 16:14:11 följande:
    *riktigt känner hur Bubblans inbox fylls till bristningsgränsen av önskade DK beställningar*
    Heeeej sötis!! Hur e de med er?? Min inbox e stängd  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15