• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • nikki2006
    stökmamma skrev 2009-11-09 15:38:41 följande:
    Äsch, jag som helt klart föredrar vårsalg
    Ja fast jag har inte gillat kläderna från denna sesongen så mycket så det gör inte så mycket för min del faktiskt
  • stökmamma
    nikki2006 skrev 2009-11-09 15:46:12 följande:
    Ja fast jag har inte gillat kläderna från denna sesongen så mycket så det gör inte så mycket för min del faktiskt
    Jo, jag hade velat köpa tröjor till Alfred...lite för snål när tröjan kostar 399
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

.....dessutom är det mycket trevligare att köra LÅNGT  i maj än novenber

andras barn och mina älskade ungar
  • LA Woman

Hej tjejer!!

Ska strax jäkta vidare och hämta ungarna, har varit en "sån där dag" idag Tack alla, för all hjälp inför fotograferingen idag!!!! {#lang_emotions_sunny} Vad vi till sist valde finns i BT

Nån som vet hur det är med Bubblan? Har tänkt på mycket på henne idag!!

Tittar in efter hämtning och utfodring av barn

• Morty

För ett tag sedan var det någon som beställde enfärgade tröjor på någon shop. Nån som kommer ihåg vilken? Hmmm var det kankse Lillronya som besällde? Är på jakt efter en enfärgad brun tröja då dottern ska vara hund på en dansuppvisning.

• Tjollabolla
    Morty skrev 2009-11-09 16:39:49 följande:
    För ett tag sedan var det någon som beställde enfärgade tröjor på någon shop. Nån som kommer ihåg vilken? Hmmm var det kankse Lillronya som besällde? Är på jakt efter en enfärgad brun tröja då dottern ska vara hund på en dansuppvisning.
    www.simplycolors.com
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Stormis skrev 2009-11-09 15:35:37 följande:
    Smultron var där, men är hemma hos sina föräldrar på släktgalej idag så det är därför hon lyser med sin frånvaro. Olivers mamma var med liksom en "smygläsare " och de syns ju inte så mycket här. Tolkade henne dock som om att det inte var sämre än nån annan dag, men svårt att hitta specifika plagg. Dock hade hon sett en låda med texten:SALG vinter 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Så OM det inte blir i vår så verkar det ju bli i höst .Nu ska vi ut en sväng
    Ahhhh! Då är det iaf inte slut på salger iaf Fast jag hoppas oxå det blir till våren, jag bunkrade bara 56-62 så det behövs en salg när det närmar sig 68...hehe.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2009-11-09 15:26:43 följande:
    liljan: va bra att du får komma in=)...hoppas det löser sig nu=).. ja det här med hb är rätt märligt.. det som är uppspalta som lägsta nivå är det som de gjort utifrån ett medeltal av befolkningens hb=)... alla e olika vissa ligger på hb lågt utan för den skull ha brist eller märka av det. Andra som jag ligger högt ligger på 150 i vanliga fall så när jag gick ner till 105 när min celiaki uppdagades så är jag rätt påverkad av det. smilla: brukar du ligga på 117? eller e det bara nu?
    Jag brukar nog ligga mycket lägre så jag var förvånad att jag hade 117 nu när jag fick misfall o blödde stora mängder i 16 dygn. Så 117 är bra för mig.

Under hela graviditeten med Svea låg jag på under 100. Var det nere i 87 så fick jag dropp.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-09 15:27:08 följande:
    Vad är florexin? Jag har duroferon men tror inte de hjälper...blutsaft försöker jag också få i mig. Jag äter mycket kött o bönor o frukt o annat som ska hjälpa men grunden är väl min tarmsjukdom som gör det svårt. Det är ju vanligt att man har b12-brist när man har Chrohns och b12 o järn hör ju ihop. B12-sprutor får jag var tredje till varje månad. Brukar känna mig mycket piggare efter en sån spruta. Nu var det en månad sen så jag ska ta med mig dom o se till så jag får en sån ikväll också...o hoppas på en järnspruta också. Visst kan jag väl testa de där brustabletterna som min bm rekommenderade, men först måste jag väl få upp värdet så jag iaf pallar att stå på benen...
    Florexin eller ja vad det nu heter. Är nog som bllutsaft. Men det heter ju alltid lite annorlunda här i Finland.

Lycka till i kväll!

Kram
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15