• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-09 18:20:41 följande:
    Läste lite på Bib's Molo-sida. Och surprise, surprise, vi är omskrivna i år igen : Okay lagersalg med en masse varer i ALLE str. ( ihvert fald da jeg var der kl 14) Desværre rigtig mange svenskere som følte de ejede stedet-PINLIGT! Ja der var rigtig mange svenskere som rev alt til sig og sad hvor det passede dem. Meget pinligt. Lettere kaotisk tilstand i går eftermiddags, hvor svenskerne stadig sad og sorterede deres enorme bunker. Og så fatter jeg ikke det med, at alle de svenskere bare går ind som om, at de ejer det hele og tager ALT og kaster i sækken for derefter at sidder i flere timer og sortere 4/5 fra! Eller de der ts-hajer, der sælger til overpriser! Bliver så sur hver gang, fordi vi kommer tusindvis af mennesker, der køber til vores egne børn og rent faktisk ikke har planer om at tjene penge på det! Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg se én af dem få en hentydning fra en ansat ;)
    Ha ha- jag var också inne en sväng och läste lite av deras gnällande..Vad ska man säga*suck* Molo är nog inte särskilt ledsna över svenskornas saftiga köp{#lang_emotions_dreamer}

God kväll alla!{#lang_emotions_sunny}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Pepper79
    ängeln83 skrev 2009-11-09 19:36:10 följande:
    GodkvällNån som vet nån shop som har Katvigs lila/vita hjälmis i minsta storlek?
    My little ztore har lila vit midiapple
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2009-11-09 19:39:09 följande:
    Smakråd tack Vilken lurv är finast till Meja?Super blue eller Rouge?
    Jag gillar super blue väldigt mycket.
  • Tjollabolla

Haha! Det är så roligt att läsa om dom sura danskorna efter varje salg. Det stör verkligen dom att vi handlar så mkt, dom skulle ju bara veta vilka rabatter en del av er fick av Molomannen oxå

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • LJ2
    Willhellmina skrev 2009-11-09 19:35:40 följande:
    Det tror jagf med. Det fanns ju lite kreativa danskor som satte sig mitt i ringen och fick kläd-duschar med jämna mellanrum. De verkade inte ett dugg sura över detta. Men det är klart, vi har ju en jäkla fördel när vi är så många och sen delar med oss till varandra. Me like!! Skulle definitivt inte vilja vara där "själv", några av er ladies blev jag ju smått förälskade i när ni hittade mina drömplagg!!

sen finns det galningar härifrån som gräver i förbjudna lådor o hittar kärlek åt min son {#lang_emotions_kiss}

ja, de danskorna tyckte jag inte heller verkade må dåligt.. de tog massor ju !
    o frågade hela tiden om de vi inte skulle ha..
    såg nån som stog o pekade åt vårt håll (ett tag när typ alla sorterade) o sa nåt åt sin kompis,.
    o må¨nga sneglade på högarna som vi skulle behålla...
    så.. ja, avundsjuka..
    varför ger molomannen sååå mycket rabatt med annars?
    för att han vet att man går in o handlar upp resten med? = de blir av med sitt lager..
    nä.. jag tror "säljarna" gillar oss just för att vi inte e lika snåla som danskorna, utan köper massor ist för typ 5 plagg...
    * 3 underbara busfrön *
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 19:43:01 följande:
    Ha ha- jag var också inne en sväng och läste lite av deras gnällande..Vad ska man säga*suck* Molo är nog inte särskilt ledsna över svenskornas saftiga köpGod kväll alla!
    Hej smultron! Blev det några fynd igår??
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-11-09 19:48:31 följande:
    Haha! Det är så roligt att läsa om dom sura danskorna efter varje salg. Det stör verkligen dom att vi handlar så mkt, dom skulle ju bara veta vilka rabatter en del av er fick av Molomannen oxå
    Ja vilka jäkla surisar alltså
    Tjollabolla skrev 2009-11-09 19:49:05 följande:
    Hej smultron! Blev det några fynd igår??
    Hej-vilka fiiina minisuits du köpte
    Jaa-visst blev det några småköp..lammlinne,garnbollsklänning,röd lurvoverall till Lova,en ovanlig suit med blommor,softshelljacka,san fransisco tröja m.m-ska fota imorgon...
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 19:54:16 följande:
    Ja vilka jäkla surisar alltså Hej-vilka fiiina minisuits du köpte Jaa-visst blev det några småköp..lammlinne,garnbollsklänning,röd lurvoverall till Lova,en ovanlig suit med blommor,softshelljacka,san fransisco tröja m.m-ska fota imorgon...
    Åhh sanfransisco tröja! Den är ju bara liite fin!
    Åh ja massa fina minisuits som jag gått och kikat på hela dagen
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2009-11-09 19:39:09 följande:
    Smakråd tack Vilken lurv är finast till Meja?Super blue eller Rouge?
    Rouge är superfin, Milla har den och brazil blue från hösten. Superblue är också jättefin, härliga kanter! Vad mycket hjälp jag var till va, haha!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15