Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jag fick ingen post idag   *dumma postis* Vill ha min klänning jue

Ja ja.. Den kommer väl i morrn då hoppas jag

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Fiiiina Maia i bildis å fina mamman o pappan åxå

Fina foton på Maia med mamman o Max åxå..

Flower power.. Massa fina bilder från dig som vanligt!! Urfint syskonfoto {#lang_emotions_sunny}

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-02 15:32:46 följande:
    meeeen då hinner ju mutan mögla dumma postis
    Ja mutan fick åka tbax i skåpet här o Bubblis vet att hon "måtte pova en klänglängn föst" sen får hon den   Tålmodig som hon är så väntar hon snällt
  • RååSa BuBBlan

Å tänk!! Bara 16 dagar kvar sen går lastbilen mot vårt nya hem, guuuuud så jag räknar dagarna här Hoppas det kommer snö då blir det extra mysigt där i huset, sen ska vi ha gäster på nyår, får se om vi hinner bli klara tills dess {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-02 15:38:45 följande:
     vilken go liten tös hon är
    Hon försökte faktiskt med " om ja pova en töja då, ja kan hämta en töja så pova ja den"   Så söt att hon faktiskt fick smaka en bit ändå utan provning
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-12-02 15:41:30 följande:
    Hejhej! Idag spanade jag in nya lurvarna i min butik, och GUUD så fin den rosa/lila var alltså! Jag som tänkte hoppas på att fynda en lila från i hösten, men jag kanske måste ha en rosa också va? Den var så himla fin!
    Å köp den rååååsa om du gillar utan luva, den e ju helt uuuunderbar!!
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-12-02 15:44:10 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:41:03 följande: Åh vad skoj! Här är det massor med snö nu, den kom lagom till december Så mysigt! Lycka till med flytten! Vi ska också sälja nu och hoppas att det rätta huset snart dyker upp!
    Å avis!! Vill så gäääärna ha snö nu alltså! *mys*

Tack! Hoppas ni får bra betalt för ert och hittar drömhuset åxå *håller tumsen* Sååå roligt med hus {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-12-02 15:45:25 följande:
    Då kan du och 1 och 1 räkna ner tillsammans. Ni flyttar nog nästan samtidigt och de ska också ha gäster på nyår.
    Å deras hus e klart snart då   *härligt för dom*

Ha ha ha   så dom ska åxå ha nyårs gäster   Man e bra dum som tar det mitt i alltihop, men vi får snabb fixa så funkar det säkert

Va fin E är i hajtröjan {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-12-02 15:47:31 följande:
    Så himla sött!De pratar så roligt de små.Emilio han säger L istället för R nu.Idag har han berättat att han tog splutan igår och att han har on ben. Dessutom fick ingen annan plata när han gjorde det.
    Jo du.. Man får sig ett gott skratt varenda dag av deras underbara babbel

Å sötisen.. Har han fått splutan *sötnos*
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-12-02 15:49:00 följande:
    Oj shit!!! Redan dags, tiden går fort. Glöm nu inte att ta det lugnt. Vad säger nu de stora tjejerna om flytten? Klart du ska köpa båda! Gullepluttan!
    Japp! Tiden har bara rusat fram!! Bella är ju överlycklig, hon har börjat maila med sin nya lärare och är supernyfiken på nya kompisarna.. Emelie är ju lite ledsen över att lämna sina kompisar, men har vant sig vid tanken på flytten

Jag är sjukt dålig på att ta det lungt   Men tar det lite LUGNARE iallafall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15