Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-11-30 20:32:57 följande:
    rååsa bubblanJa verkligen, lurvar är verkligen det bästa o mest använbara plagget ever. Men oooooj va gubben kommer muttra när det hängs upp en 6:e lurv till Liam i hallen Får nog göra julklapp av den så han tycker det är mer ok
    Min har slutat muttra över den lurviga hallen    Han frågar bara snällt om han ska ut med Ida " får man ta vilken färg man vill av dom här"
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-11-30 20:35:29 följande:
    ja man vågar inte ens börja räkna jhi hi men fin semester hade det blivit.. Vinner gubben på hästarna så är det du och jag på en solig strand
    Nä vi låter bli att räkna va

Yes box! Vi tar stranden om vi blir rika, men vi tar tåget dit   *flygrädd*
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-30 20:35:36 följande:
    Alltså, jag har köpt två lurvar på fem dagar. Det är ganska bra jobbat va?
    Oj!   Vilka? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    saturnina skrev 2009-11-30 20:39:43 följande:
    Han får faktiskt ta vilken färg han vill   Om jag får välja mössa till
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 20:43:22 följande:
    ja det är verkligen ok pris för märkesjeans, och de jeansen som är mest "inne" bland tonåringarna fortfarande har jag förstått. När jag gick i högstadiet o gymnasiet så var de jättepoppis. Jag hade inga andra jeans, hela garderoben bestod bara av Cheap monday jeans Eller ja, ETT par replay hade jag också, men för ett par replay fick man ju 5 par cheap monday...Nu passar jag inte så bra i jeans längre...men hade jag haft kvar min gamla figur så hade jag fortsatt använda Cheap monday. Sambon gör det, snyggaste jeansen på honom.
    Ja verkligen! Jag har ett par jeans å dom gav jag fasiken en tusenlapp för, uscha va dyrt! 399.- e ju som hittat!! Såna får det blir till mina töser, tack snälla du för supertipset
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-11-30 20:43:35 följande:
    skall lägga ungarna nu kram kram och tack alla som bryr sig om mig, ni vet vem ni är
    kram på dig sötis {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan

God morgon! Efter en katastofal skitnatt med kul händelser..

Nån idiot lägger en match tuta utanför vårt hus, och den tutar konstant i en halvtimme mitt i natten, Bubblis vaknar å vill prata med pappan som då INTE är hemma varpå vi får ett par timmars social samvaro jag och Bubblis..  Klockan ringde 6.30 men tjejerna fick faktiskt ta frukost själv, jag va tvungen att sova!

Å förkyld har jag blivit lagom efter helgens sjukdom {#lang_emotions_undecided}

Huj huj.. *trött trött*

• RååSa BuBBlan

Men Smultron! Har du ont än så bör du ju absolut fråga nån..  Ring nu!! Men jag håller med dig, avskyr allt som har med sjukhus att göra  *fy tusan*

Håller tumsen att det inte är blindtarmen!!

• RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-12-01 10:03:45 följande:
    Provade de mjuka hängselbyxorna som jag köpte på salgen på Bus, såååå mysiga och hon ÄLSKAR dom!! Fick inte ta av dom igen Ska försöka få in bild i bt, det går ju så trögt nu förtiden
    Å dom vill jag se bild på!!

Tack söööööööta du för det fina kortet i paketet {#lang_emotions_heart} Har satt det på min sänghylla här hemma, du e för gullig verkligen! {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15