• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Pejo
    Zvartaliljan skrev 2009-11-10 20:18:18 följande:
    Nu behöver jag råd...ni som har riktiga småttingar, tvättar ni alla kläderna innan ni använder dom?Funderar på om jag ska börja tvätta upp det som ska användas till lillebror...Jag tvättar aldrig nya kläder jag köper till Maia, tvättar bara begagnade kläder om de inte känns nytvättade.Nu har jag ju en del lindex, H&M o.s.v (ja i de minsta storlekarna finns ju tyvärr inte mycket danskt) till lillebror o det kanske behövs tvättas innan använding? Maia har ju bara märkes o jag litar ju mer på deras färger o.s.v att de är giftfria...Hur gör ni andra som ska/har fått smått?? Tvättat allt??
    Jag tvättade de där kläderna man använder 1:a månaden o allt till Jakob (1:a) sedan har den tvättningen avtagit med de andra 2.
  • Kristyr
    Nu behöver jag råd...ni som har riktiga småttingar, tvättar ni alla kläderna innan ni använder dom?Funderar på om jag ska börja tvätta upp det som ska användas till lillebror...Jag tvättar aldrig nya kläder jag köper till Maia, tvättar bara begagnade kläder om de inte känns nytvättade.Nu har jag ju en del lindex, H&M o.s.v (ja i de minsta storlekarna finns ju tyvärr inte mycket danskt) till lillebror o det kanske behövs tvättas innan använding? Maia har ju bara märkes o jag litar ju mer på deras färger o.s.v att de är giftfria...Hur gör ni andra som ska/har fått smått?? Tvättat allt??
    jag tvättar forf allt till min 14 mån innan jag använder...
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-11-10 20:12:20 följande:
    Haha..hade det funnits så hade jag lätt gjort det Och jag fick mail om det där och hör och häpna, jag hittade i n g e t som jag ville ha Jag måste nog va sjukOch en stackars sjukling behöver smågodis kom jag på nu*away köper snask*
    . Kanske för att du redan har allt . Är fast vid tv'n idag så maken tar datorn. Så när du sitetr där med ditt godis och tänker på  mig så messa el ring .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • MejaKiZnic
    Nu behöver jag råd...ni som har riktiga småttingar, tvättar ni alla kläderna innan ni använder dom? Funderar på om jag ska börja tvätta upp det som ska användas till lillebror... Jag tvättar aldrig nya kläder jag köper till Maia, tvättar bara begagnade kläder om de inte känns nytvättade. Nu har jag ju en del lindex, H&M o.s.v (ja i de minsta storlekarna finns ju tyvärr inte mycket danskt) till lillebror o det kanske behövs tvättas innan använding? Maia har ju bara märkes o jag litar ju mer på deras färger o.s.v att de är giftfria... Hur gör ni andra som ska/har fått smått?? Tvättat allt??
    Tvättat allting fram till dottern blev 1 nu händer det att man missar men brukar nästan alltid tvätta upp
  • ängeln83
    Nu behöver jag råd...ni som har riktiga småttingar, tvättar ni alla kläderna innan ni använder dom? Funderar på om jag ska börja tvätta upp det som ska användas till lillebror... Jag tvättar aldrig nya kläder jag köper till Maia, tvättar bara begagnade kläder om de inte känns nytvättade. Nu har jag ju en del lindex, H&M o.s.v (ja i de minsta storlekarna finns ju tyvärr inte mycket danskt) till lillebror o det kanske behövs tvättas innan använding? Maia har ju bara märkes o jag litar ju mer på deras färger o.s.v att de är giftfria... Hur gör ni andra som ska/har fått smått?? Tvättat allt??
    Jag tvättar alla kläder som jag köper till Meja, kör dom oftast i uppfräschnings programmet.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Tjollabolla
    När Milo var bebis tvättade jag alltid allt innan, han fick utslag annars. Men sen vid 6-7 månader så behövdes det inte längre.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Buttelina
    MejaKiZnic skrev 2009-11-10 20:29:46 följande:
    Kan det inte komma lite schyssta köpnu idag köp ångest till min nya garderob
    molo skidflickleggings strl 98 kanske
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15