• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2009-11-10 19:14:12 följande:
    Tjohej Fick världens finaste Molo body i lådan idag, tack snälla Moa för hjälpen, lillfisan kommer bli såå fin i den, hoppas hon växer i 56 snaaaart Bjussade på en ot bild på lillfisan i bt också.
    Hon är så söt{#lang_emotions_heart}
  • 1 och 1 är 3

Hej tjejer!

Inte varit inne sen salgen typ... 9 dagars arbete och en målare som är katastrof är orsaken... Har varit i huset och tittat på de han gjort nu... under all kritik! Så i morgon åker jag dit igen och talar om att jag vill ha en ny färg i vardagsrummet... å att de inte gör något för hela de rummet ska ju ändå göras om

ARbetsledaren är verkligen super! Han har varit där i dag och sagt ifrån ordentligt... Helt sjukt att en 62 årig gubbe som ser dåligt får va i ett hus själv och jobba... han har spacklat och sen satt väven... utan att slipa, för gubbslusken ser inte var han har slipat och inte... Blir man arg eller!?!?

Nog OT, kläderna jag kom hem med var sååå fina även i mannens ögon

080826 - Puma Teolin
  • svischan
    ängeln83 skrev 2009-11-10 19:14:12 följande:
    Tjohej Fick världens finaste Molo body i lådan idag, tack snälla Moa för hjälpen, lillfisan kommer bli såå fin i den, hoppas hon växer i 56 snaaaart Bjussade på en ot bild på lillfisan i bt också.
    Jag tror inte att jag grattat till din nyaste skatt! Underbart söt är hon!!
    Hur är det att vara tvåbarnsmamma???
  • Buttelina

NIKKI: sööta barn i bildis i fiina kombosar

Everlonn: såå söt liten buse du har så mysigt hår {#lang_emotions_sunny}

flowerpowermama: så fina barn, din stora är ju för go i sin glugg dom är så fulsöta när dom tappar tänderna

Ängeln: sicken liten söt plutta och fiina flowerbodyn

harley: fiiina inköp är du gravid??? GRATTIS

smurfen: såå fina kombosar på söta lilla tara

liljan: så fiin maia var i gitarrerna/småfolk klänningen goa unge

• ängeln83
    svischan skrev 2009-11-10 19:19:15 följande:
    Jag tror inte att jag grattat till din nyaste skatt! Underbart söt är hon!! Hur är det att vara tvåbarnsmamma???
    Tack så mycket
    Det är helt underbart, ingen två barns chock än ialla fall.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-11-10 19:19:39 följande:
    NIKKI: sööta barn i bildis i fiina kombosar Everlonn: såå söt liten buse du har så mysigt hår flowerpowermama: så fina barn, din stora är ju för go i sin glugg dom är så fulsöta när dom tappar tänderna Ängeln: sicken liten söt plutta och fiina flowerbodyn harley: fiiina inköp är du gravid??? GRATTIS smurfen: såå fina kombosar på söta lilla tara liljan: så fiin maia var i gitarrerna/småfolk klänningen goa unge
    Sötfisan juh Blev så glad när jag hittade strumpbyxor som hon näääästan fyller ut
    Flower är ju snuskigt fint, har inte gillat det printet innan men herreguuuuuuuud *lovely*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-11-10 19:23:00 följande:
    Sötfisan juh Blev så glad när jag hittade strumpbyxor som hon näääästan fyller ut Flower är ju snuskigt fint, har inte gillat det printet innan men herreguuuuuuuud *lovely*
    man kan ändra smak nör man får en liten tös
  • Zvartaliljan

Alltså OT sorry...skrattade så gott när Felipe fick detta brev från csn idag :

"Nu tar vi ett steg till i vår satsning på en bättre miljö och skickar årsbesked på elektronisk väg, istället för med vanlig post"

Ehh...och det skickar dom ett BREV med vanlig post för att berätta?? {#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15