Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej hej, verkar som det kan bli ett helt ok traderaavslut ikväll. Vad har hänt egentligen? Kan inte komma på att jag någonsin sålt en katvigtröja för över 160 kr

Smilla, kram på dig, hoppas allt är ok

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-18 17:40:04 följande:
    Å är det bra drag på dina auktioner?  Mina går svindåligt
    Det varierar ju ganska mycket, men överlag så går de ganska bra.
    Du har ju stängt ner en auktion som jag hade i minneslistan, hade verkligen veat ha de rosa muddbyxorna med prickar
  • Busbellan

Visst var det nån här som hade problemn nyligen med nån köpare som inte betalade och inte gick att få kontakt med? Nån som bjöd på Molokläder?
    Om nån vet vem det var så kan ni väl inboxa det nicket till mig, jag har en köpare som inte går att få kontakt med

• Busbellan

haha, kollade precis hur mycket jag sålt för på tradera de senaste 60 dagarna. Nästan 10000 kr, var har de pengarna tagit vägen liksom
    ca 5000 kr finns visserligen fortfarande på kontot, men de andra 5000 då

• Busbellan

Hej på er
    Vi sitter och funderar på vilka tapeter Nora ska ha på sitt rum. Vill gärna visa henne de där stjärntapeterna som jag vet att endel i tråden har, nån som vet en sida där man kan se dem?

• Busbellan
    jojoa75 skrev 2009-10-20 16:56:58 följande:
    är det inte midbec?
    Tack, ska kolla det
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 17:04:52 följande:
    Måste få inflika... Helt rätt, Midbec, Keek-a-boo heter kollektionen. Har kommit en efterföljare sen som heter, Hearts & Heroes...
    Tack för det, det behövde jag namnet på, var inte helt lätt att hitta rätt kollektion
  • Busbellan
    nikki2006 skrev 2009-10-20 17:04:36 följande:
    ingewn aning, tycker själv att katvig går ruskigt dåligt för det mesta
    Ja, för det mesta i alla fall, snacka om att jag blev förvånad i söndags när jar fick över 160 kr för en bomullströja från Katvig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15