Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

God morgon!!

Men Smilla då hoppas vi på den helgen så skippar du Ullared och tar Molo istället

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 07:24:56 följande:
    Ha ha ja det skulle vara fint. Men hmm på fredagen är vi också i gbg o har egentligen inget planerat mer än leklandet Kanske sambon är intresserad utav en danmarks resa Han har ju jobb med stena line
    Ja, men då är ju salgen ett mycket bättre alternativ
    Har ni alla barnen med er?
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2009-10-28 07:28:24 följande:
    Hej flickor! Åh vad trött jag är, var på seans igårkväll och var inte hemma förrän 23, kunde inte somna förrän vid 01 och Milo fick för sig att han skulle upp vid kvart i sju... *morr* KALLT var det här med, fick börja dagen med att elda. Hopppas Molo släpper datum idag!
    Åh, nu vill vi höra rapport om seansen!!

Är så nyfiken på att gå på nåt sånt, men vill gå till nån med gott rykte, som nån annan provat först
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 07:31:27 följande:
    Fast när vi far till ulllared lämnar vi dem hos mormor o morfar.
    Det är nog en bra idé

Men de har faktiskt startat ett sånt där barnpassningsställe i Ullared nu
  • Busbellan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-28 07:29:40 följande:
    godmorgon tjejer. Idag hoppas jag på fiiin post
    Vad väntar du för nåt?
  • Busbellan

gahh, vad gör man med en unge som vägrar ha rånisar på sig???
    Ella har två lurvrånisar och ett antal vanliga liggandes här hemma, har ju inte köpt några andra mössor att ha i vinter. Nu ligger de bara där och hon vägrar ra på sig dem!!!
    Vad ska jag nu ha för mössor till den cerisa hummeljackan och den lila hummeloverallen???
    Regnbågsoverallen blir det till att använda den röda NS mössan

Nån som har några förslag?

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 19:38:16 följande:
    Vilka är det som bor i eller i närheten av göteborg här i tråden?
    Varför kan ni inte åka närmre hitåt när ni är ute och åker, hade varit kul med besök
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 19:41:44 följande:
    Jag tycker ni skall ta er upp till göteborg o gå på leklandet med oss. Sambon min är inte så sugen på att fara till danmark Vid jul kommer jag ner nästan 2 veckor med barnen kanske man skulle ta sig ner till er något då om ni har tid för en träff i julstresssen.
    Ja, det hade varit trevligt, frågan är bara om sabon skulle gå att få med på det. Han tycker nog det är onödigt att åka 20 mil till ett lekland när det ligger ett 7 mil åt ena hållet och ett 5 mil åt andra hållet härifrån
  • Busbellan
    Stormis skrev 2009-10-28 19:43:45 följande:
    Varberg PS Hklöö...
    Vad blev det??
  • Busbellan
    Stormis skrev 2009-10-28 19:50:52 följande:
    EST...IdaT-strumps, pippi-linne och rosa/rosa Katvigmössan . Bra inför salgkassan. NOT! Men strumpor behöver vi och resten har varit lite småönskningar .Nåns om förresten kan IdaT's strumpstorlekar nu? Har tidigare bara köpt tex 12-16 mån och det har ju skiljt sig ganska mycket i stl. Nu är de ju märkta i sko-storlek. Nån som vet om de stämmer? Tjejen har 21 och jag köpote 22-24. Gissar att de blir stora, men hoppas ändå att de går att använda. Känsn för litet att köpa 19-21, men det kanske ändå är bättre? Har 22-24 från Pop och det är lite för stora.
    Jag håller mig ifrån varenda webshop och tradera nu. Har ju ringt banken och beställt hem danska pengar nu och sagt att jag ska växla 6000 svenska, måste hålla på dem till nästa vecka alltså
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15