Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

God morgon på er!!
    Skönt med lite "sovmorgon" idag, ska inte iväg till skolan förren vid 9

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 07:46:09 följande:
    Men seriöst!!! Ska jag betala skatt på sånt jag säljer på T??????  Det kostar ju redan massor att sälja där o nu skattedags åxå...  Nä fy tusan!!! Om Bubblis växer ur sina nya Molosar och jag inte hunnit använda dem ska staten då ha pengar av mig????? Häpp! Den här hobbyn kan man ju inte ha då   Kan jag inte bli av med det vi inte kan ha så kan vi inte köpa nytt..
    Nej, man har ju liksom redan betalat till staten när man köpte kläderna, varför ska man göra det en gång till då
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2009-10-22 07:54:37 följande:
    men när man redovisar hobbyverksamhet så ska man dra av sina utgifter. vi hamnar alla på minus varje år
    Ok, det är SÅ det är, ja då är det ju lugnt
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 08:01:23 följande:
    Å Våra KIKKID klänningar börjar bli för små såg jag igår Dom finns inte att få tag på annat än på T va?
    Ja, det börjar de bli här också
    Har redan sålt två av de vi hade i 92, men har två kvar. De är lite korta i ärmarna, men nån gång till ska jag använda dem innan de åker
  • Busbellan

Förresten jag har ett nytt favoritplagg här hemma. NS lila luvklänning var ju alldeles underbar!!

• Busbellan

Gokväll tjejer!!
    Här shoppas det till höger och vänster ser jag, trots kommande ev. salg

Jag är sjukt salgsugen nu

• Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-22 19:33:17 följande:
    JAg är också jättesalgsugen!!!Hoppar inte alls innan dess.
    Nepp, här shoppas inte alls
    Har ju drygt 5000 på salgkontot, men hoppas få in ca 1000 kr till i helgen, det borde ju räcka
  • Busbellan

Är lite smått irriterad. Har en köpare som vann en auktion av mig söndagen för ca 1,5 vecka sen. Ingen betalning än och inga svar på mail

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15