Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-10-23 20:33:14 följande:
    ha ha ja jut därför behöver jag större bil Nä jag håller på att bli galen. Vi har ju ändå två barn som åker bakåt och en på bilkudde. De tar plats Så nu skall här köpas ny bil. Dock är mina krav: skjutdörr, minst 7 säten och bagage så att jag får in vagnen och resväskor och shopping
    alltså vi har en pontiac transport och de är rätt så lika och jag har alltid tyckt att den var bra man sitter bekvämt man sitter högt upp och just som du säger skjutdörr 7 säten
  • Tasha78
    Buttelina skrev 2009-10-23 20:36:09 följande:
    sparsam . vänta bara till nov då nya molo pre spring kommer lilla idat kissemjaun
    men det är ju nästa månad
  • Tasha78

men vad kommer då alltså vårkläder redan så att man kan handla

• Tasha78
    JuliaochNelly skrev 2009-10-23 21:15:51 följande:
    tittar in en liten snabbis.... händer det något kul?
    japp att det bara är några dagar innan molo släpps
  • Tasha78
    Buttelina skrev 2009-10-23 21:22:06 följande:
    det kan släppas den siste nov med
    ja men det är ju också bara några dagar om man tänker efter 1 dag eller 40 dagar är lika nära förutom för en gravid visserligen som bara har några dagar kvar och slutet som är så segt
  • Tasha78

förklara nu för mig vad menas med pre spring

• Tasha78
    Stormis skrev 2009-10-23 22:20:28 följande:
    Ansluter Uppdaterade precis dotterns blogg. Lite dans förnöjer ju alltid. Iklädd Molosuit såklart . karlaflickan.blogspot.com/2009/10/discodans.h... PS Bubblan: Förra årets Pre Spring var ju långärmad, iaf butterfly med pärlplatteärm, så helt onödigt är det inte att köpa
    så gulligt
  • Tasha78
    Milliz skrev 2009-10-23 22:29:33 följande:
    Någon som vet när Molos pre spring kommer?
    november
  • Tasha78
    Busbellan skrev 2009-10-24 12:31:48 följande:
    Det var hemskt vad här var lugnt idag, vad gör ni egentligen? Ni är väl inte sociala med era familjer
    jag bråkar med centralsugaren den dog igår
  • Tasha78

han var ju inte sjuk alls bara la av igår mitt i dammsugningen och nu har jag alla dammråttorna på besök

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15