Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-10-25 21:31:25 följande:
    Jag var inne där i torsdags och handlade lite, tror det var 5 plagg och det gick väl på en 500:- frågade hon i kassan 2 ggr om hon verkligen fått med allt 100:- plagget känns ju som über rea....
    samma här sen när jag kom hem tänkte jag att jag borde ju handlat mer
  • Tasha78
    ChokladMoshin skrev 2009-10-25 21:36:26 följande:
    Precis. Sen gick jag in på Lindex och samma sak hände där
    Lindex tog jag dagen efter på nätet med den där 25% så det blev också en lyckad affär fast jag undrar när kläderna kommer användas när jag mest bara har molo på henne
  • Tasha78

åååå idag kom kaninkappan underbart vacker

• Tasha78

va söta molo på den där rädda barnen sidan

• Tasha78

Alltså var är smurfen hon har väl inte varit här på länge

• Tasha78

det finns ärliga människor men jag vet inte om jag hade litat på det, eller jo vänta om hon har internetbank kan hon inte ta en kopia på betalningen

• Tasha78

Härliga bilder från busfabriken måste dit så fort min lilla blir lite större

• Tasha78

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 20:45:50 följande:

Guuuud alltså vilken TOMTE hon med jackan!!!! Först skulle hon få 2300.- av nån, sen 2500.- av två småtjejer, å nu 2600.- av en familj nästa vecka  Hon vet ju fasiken inte ens vad hon skrev i mailet innan, å hennes dotter är sååååååå besviken på de här för hon skulle köpa stövlar för pengarna, ja men va fasen svarar jag " man kan inte sälja trasigt dyrt bara för att man VILL det" Nu är jackan trasig och inte värd 1900.- plus kemtvätt på 300.- alltså 2.200.- Hon verkar helt mysko alltså... Lär inte se en spänn av den damen om jag får gissa!! Förbannad så de ryker ur öronen!!
    låter helt sjukt
  • Tasha78

så man får inte ha barn med sig på salgen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15