Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

vilken storlek kommer efter 128

• Tasha78
    mortillsju skrev 2009-11-03 09:55:32 följande:
    + 6 cm
    tack
  • Tasha78

ser att ni pratar om influensan men om de inte tar prover hur vet man då om det är svinis eller ionte

• Tasha78
    Incommunicado skrev 2009-11-04 11:51:20 följande:
    kul grej: Falköping är ju känt för att vara kotätaste bygden - tänk vad kul när jag kommer med märkeskläder till babycafét, Molos kobyxa, jag fick kommentarer men mer som "vad käckt, det passar ju här på bygda" det gjorde ont i hjärtat....  Tänk så fel det kan bli  
    min lilla blev utskrattad när hon hade sin kosuit av en dansk läkare jag blev så paff så jag glömde säga till henne att det var en danskt företag
  • Tasha78

kan man hitta vapen på salgen eller är det för gammalt print

• Tasha78

Quiet thoughts skrev 2009-11-04 16:15:18 följande:

En glad nyhet. alvins villrvalla o IdaT tröja kom idag + att jag köpte en blå IdaT overall åt honom. Jag köpte 86 för den var ganska stor men sitter han ser den kort ut hmm. hon i affären tyckte dock den var bra för det fanns ju en 8 cm rum mellan tyg o rumpa. Vet inte hur det skall vara riktigt men min hand rymdes in iallafall... Han är ju så liten Alvin.... Dålig nyhet. Lovas syn har blivit ännu sämre och hon ser dåligare på ena ögat nu, läkaren ville inte säga rakt ut åt maken men hans förstod att hon var inte långt ifrån blind på ögat.
    stackare
  • Tasha78

ja det bara måste bli en salg till våren

• Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 22:46:41 följande:
    Ursäkta men www.tradera.com/Molo-hipsters-storlek-128-Tva... Hur kan man bara med att sälja/köpa använda underkläder...jag fick en massa från min syster nu som hennes tjejer haft o kommer då aldrig använda dom till Maia
    jag har också reagerat på det hade aldrig köpt använda underkläder
  • Tasha78

fast jag har svårt att tänka mig att de slutar onsdagsgänget hittade ju nya kläder på salgen också så vad ska de annars göra bränna pp alla kläder som blir över

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15