Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

jag har pratat med rååsa bubblan, en hel del grejer som har hänt henne, men hon ville hälsa till er alla!! Antar att hon kommer tillbaka när allt löst sig.

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 15:58:35 följande:
    Det var en som skrev att han våldtog sin 1½ åring dagligen men att han skulle sluta med det när sonen fyller 5, för då skulle pojken inte komma ihåg det. Så skrev han Rätt eller fel? Helt jäkla sjukt. Borde polisanmälas!!!
    {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry} fy fan
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-10-08 16:02:57 följande:
    men samtidigt kan man ju inte låta bli att undra om det verkligen är sant eller om det bara är en nisse som har för lite att göra o vill provocera.. men fy.. hoppas det inte är tråkiga saker!har de flyttat nu?hälsa henne så gott tillbaka
    det är faktiskt en hel del tråkigheter men hon får själv berätta när hon kommer tillbaka. det är inga sjukdomar och sånt i alla fall
    Morty skrev 2009-10-08 16:03:03 följande:
    Åh stackare.... Hoppas allt löser sig. *tänker på Bubblan m famij* Hälsa tillbaka från oss allihop ifall du pratar med henne vid ett senare tillfälle. Nämen usch vad sjukt!!!
    ja jag ska hälsa
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-10-08 16:04:17 följande:
    usch Vet du vad aliaset är, anmäl det via mail till FL - och be familjeliv att polisanmäla personen, de har ju folks adress. El polisanmäl du o be dem kräva mannens namn av FL.
    jag hoppas VERKLIGEN att familjeliv kollar upp det ordentligt och gör en polisanmälan med utredning som följd
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 17:21:35 följande:
    Superfina!! Och nu fick jag en förklaring på vad MPD betyder
    visst var dom jaa jag med
    h80 skrev 2009-10-08 17:22:10 följande:
    Nån som har varit på katvigsalgen, är det lätt att ta sig dit?
    utan bil vet jag inte om det är så lätt. men med bil och gps var det rätt enkelt
  • Buttelina
    Emeli Johanna skrev 2009-10-08 18:27:32 följande:
    Vi hade gps och då var det absolut inga problem att hitta, åkte från helsingör, gick kanon! Men igår var det väldigt utplockat i allt utan 116 och uppåt, dom hade tydligen inget mer att fylla på heller, så nu var det 5 plagg för 300 dkk f.o.m idag.
    vad var det för färger på de gamla velourjackorna du hittade??
  • Buttelina
    Emeli Johanna skrev 2009-10-08 19:12:38 följande:
    Svart/vit och grön/röd, hittade även tröjor och suits i gul/gul och orange/blå och grön/röd även där, väldigt nöjd eftersom jag trodde det var lönlöst att hitta de "gamla" ränderna. Den grön/röda velourjackan var dock felmärkt, stod på lappen 98 men det visade sig att det var 116, så nästa vinter kanske
    ahh kul en tröja i gul/gul hade inte varit fel
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2009-10-08 19:43:59 följande:
    jag va inte inne innan sen..  (såg att tjolla svarat med)här e det han skrev.. jag anmälde fort som f*n o fick svar att det plockats bort lika fort..men det stog i mitt mail vad jag anmält:Inneh�llet: Jag fick mitt barn i november f�rra �ret. Varje dag har han blivit p�satt i r�ven av mig och min man. Vi gillar det starkt, och kommer sluta n�r han blir ca 5 �r eftersom han inte kommer komma ih�g det d�.förmodligen bara uppmärksamhet, men som en skrev..sånt här händer i verkliga livet, det är absolut inget att skämta om!!!
    fy f*n vilken männsika!!
    Greksmurfen skrev 2009-10-08 20:02:17 följande:
    god kväll i tråden =) fyy ..på mej har shoppa t till maxen idag IGEN å ja faktiskt ngt till mej sjäkv med för omväxlings skull.... skyller ALLT på Liljan =D.... hon tänkte ta en sväng dit så ja då var ja ju tvungen å hänga på.... Tro vi båda landade på lite mer än vad som var tänkt =P
    hehe vad shoppade ni då??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15