Zvartaliljan skrev 2009-11-19 16:52:52 följande:
BÄTTRE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gigantiska mängder, PÅ DAGIS!!!!! (2a gången sen hon började där i somras!) Fröken var helt chockad över att en unge kunde bajsa så mycket...men inte så konstigt när man bara bajsat en pyttepyttekorv på 5 dagar! O jag med mina hormoner svallande började ju lipa när fröken berättade så jag skämdes till slut Länge leve PEPPARKAKOR!!! Det är det nya som Maia börjat stoppa i sig, på de senaste 3 dagarna har hon smällt i sig ett helt paket och uppenbarligen har det haft effekt så nu åkte vi direkt o handlade mer Funderar på den där dinosauriepyjamasen jag köpte till henne i julklapp...undrans om det inte är tillfälle att ge henne den nu istället...som en riktigt fin belöning! Vad tycker ni? Visst ska väl sånt här belönas??
Å vad bra!!
Förstår att du blev gråtig.
Men du, det är klart det ska belönas men bara inte för mycket. För egentligen är det ju nåt som är naturligt och om man belönar för mycket kan det ju bli låsning pga att belöningarna så småningom försvinner.
Låt pepparkakorna vara belöningen tex.
Och tro mej, jag har också haft dessa problemen med ett av barnen och vet hur jobbigt det är.
Kram