Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

YoCheri skrev 2009-11-19 18:58:19 följande:
    Söker också bra mössa till orange molooverall. Tösen är för varm för rånarluva. Någon annan som hittat bra mössa som är snygg till?
    Om barnet inte är för stort hade jag testat med denna mössan till. Från villervalla...
    P9080620.JPG
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-19 19:00:04 följande:
    Stackare! T har oxå feber... 38,6... Fast vi har bakat kanelbullar, hennes första bullbak, de va skoj, men kladdigt Nu ligger hon och myser framför tvn.
    Å den kom tillbaka. Trist!
    Funderar på hur jag ska göra med jobbet.... Anjelin är ju också dålig...
  • lillronya
    YoCheri skrev 2009-11-19 19:08:33 följande:
    Villervalla är snyggt men hur varm är den? Trodde den var mer en höst och vårmössa. Fast som det är nu väljer tösen alltid sin turkosa mössa från Fluff. Favoriten året om!
    Vi använder inga varmare mössor, men vi bor ju i skåne.
    Zvartaliljan skrev 2009-11-19 19:11:54 följande:
    Men åhhh Är han vaccinerad?? kanske det är vanliga flunsan? Jättejobbigt för honom ju med minsta lilla förkylning stackarn
    Han är inte vaccinerad för att vi inte har fått lov.
    Har ringt både till sjukhuset och vårdcentralen, men icke. V 49 får han lov.
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-19 19:12:05 följande:
    Hon hade ingen feber i morse... somnade i bilen hem å har sen varit gnällig hela em/kvällen... Vi som skulle till öppna i morgon...
    Typiskt!!
  • lillronya

Åker til sjukhuset med E om en stund... Behöver mer meducin.

• lillronya
    THEA och Grodan skrev 2009-11-19 22:51:07 följande:
    HejHur är det med Emilio???
    Det är ok.
    Febrig, men värsta hostan verkar ha gett med sej.
    Astma blandat med krupp. Medicinerade ordentligt innan vi körde och väl där mådde han ju ganska bra. Hade ju vilat i bilen....
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-11-19 23:01:20 följande:
    Trist och skönt på en och samma gång gissar jag. Ställ er annars i adoptionskö eller liknande, då tar det ju sig för en del . Skönt att det verkar gå åt rätt håll iaf.
    THEA och Grodan skrev 2009-11-19 22:58:47 följande:
    Vad skönt Testat allt dom kan, antal/rörlighet osv och mina hormoner/att jag har ägglossning/äggstockarna ok och även massor av ägg
    Ja skönt att det inte blev värre denna gången. Får hoppas att det håller sej så.
    Har ju Alicia här som troligen har svinisen. Vill INTE att E ska få det också!
  • lillronya
    Tejja skrev 2009-11-19 23:03:41 följande:
    Nu är jag på väg i säng oxå.  Lillronya- skönt att ni  är tillbaks så fort, borde tyda på att det gick bra? Har letat runt lite och kollat vad begagnade buggor går för och då hittade jag denna.  www.tradera.com/Komplett-vagn-Bugaboo-Cameleo... Är inte det ett väldigt bra pris?
    Ja det var skönt att slippa sova över iaf.
  • lillronya
    Tejja skrev 2009-11-19 23:09:47 följande:
    Det förstår jag. Angående sovning- jag ska nog ta och lägga mig. med två sjuka barn hemma, bör jag passa på att sova de timmar jag kan!
    Ja det borde du nog.
    Jag med, men det är så tråkigt att sova.
  • lillronya
    Älskade Moa skrev 2009-11-19 23:15:50 följande:
    Håller tummarna för att lillkillen inte ska få det då! Och att Alicia blir bra snart!
    Tack tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15