RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 19:43:41 följande:
Ååå Hoppas det dyker upp! *håller tumsen stenhårt* Hur e de med Maia? Ja med digåxå förstås?
Maia ska jag som sagt precis ge dulcolax...det är samma visa om o om igen...inga provsvar har kommit än, ska ringa hennes läkare på måndag.
Annars mår hon oförskämt bra, inte minsta lilla förkylning eller astmabesvär men mamma däremot låter hemsk...jag har nu lyckats åka på lunginflammation. Men säg det jag inte lyckas med?? De fick först för sig att jag hade fått proppar i lungorna så det blev ett utdraget sjukhusbesök med röntgen och skiktröntgen...o de skrämde upp mig rejält men allt såg ok ut.
Förutom det ligger mitt blodvärde på 97 så jag är så yr, huvudvärk o trött hela tiden...pulsen är skyhög och äggvita i urinen men de kan inte avgöra om det beror på lunginflammationen eller havandeskapsförgiftning så nu är F som en vakt här hemma...minsta lilla jag blir yr så far han fram...stackarn.
Så ja...läget är väl som så att jag förväntar mig en bebis innan jul...men jag ska försöka knipa så länge det går!!!
Hur länge tror de att du kommer ha besvär efter stroken? Alltså hur lång tid innan du kommer bli fullt återställd? För fullt återställd blir du väl? Kommer din man få vara hemma med Ida nu eller måste du ta hand om henne själv medans han är på jobbet???