• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 19:43:41 följande:
    Ååå Hoppas det dyker upp! *håller tumsen stenhårt* Hur e de med Maia? Ja med digåxå förstås?
    Maia ska jag som sagt precis ge dulcolax...det är samma visa om o om igen...inga provsvar har kommit än, ska ringa hennes läkare på måndag.
    Annars mår hon oförskämt bra, inte minsta lilla förkylning eller astmabesvär men mamma däremot låter hemsk...jag har nu lyckats åka på lunginflammation. Men säg det jag inte lyckas med?? De fick först för sig att jag hade fått proppar i lungorna så det blev ett utdraget sjukhusbesök med röntgen och skiktröntgen...o de skrämde upp mig rejält men allt såg ok ut.
    Förutom det ligger mitt blodvärde på 97 så jag är så yr, huvudvärk o trött hela tiden...pulsen är skyhög och äggvita i urinen men de kan inte avgöra om det beror på lunginflammationen eller havandeskapsförgiftning så nu är F som en vakt här hemma...minsta lilla jag blir yr så far han fram...stackarn.
    Så ja...läget är väl som så att jag förväntar mig en bebis innan jul...men jag ska försöka knipa så länge det går!!!

Hur länge tror de att du kommer ha besvär efter stroken? Alltså hur lång tid innan du kommer bli fullt återställd? För fullt återställd blir du väl? Kommer din man få vara hemma med Ida nu eller måste du ta hand om henne själv medans han är på jobbet???
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 19:49:11 följande:
    Ica Maxi och Coop brukar inför jul ha erbjudanden i klass med Gekås annars.. Skicka är ju aningens bökigt med tanke på att detta garage är aningens skrymmande..
    Ja jag funderade på det också, men tänkte att det kanske låg packat på nåt bra sätt. Fnulade på om DHL via tradera kunde va ett alternativ. Ska spana lite på Ica och Coop men har inte sett nåt än.
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-11-13 19:52:36 följande:
    Ja jag funderade på det också, men tänkte att det kanske låg packat på nåt bra sätt. Fnulade på om DHL via tradera kunde va ett alternativ. Ska spana lite på Ica och Coop men har inte sett nåt än.
    Ja eller Schenker via Tradera..De förlänger nu sitt erbjudande. Garaget är inte packat så bra(för att vara FP)

Men om du vill ha ett a`la Gekås så är det bara att inboxa
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 19:51:49 följande:
    Maia ska jag som sagt precis ge dulcolax...det är samma visa om o om igen...inga provsvar har kommit än, ska ringa hennes läkare på måndag.Annars mår hon oförskämt bra, inte minsta lilla förkylning eller astmabesvär men mamma däremot låter hemsk...jag har nu lyckats åka på lunginflammation. Men säg det jag inte lyckas med?? De fick först för sig att jag hade fått proppar i lungorna så det blev ett utdraget sjukhusbesök med röntgen och skiktröntgen...o de skrämde upp mig rejält men allt såg ok ut.Förutom det ligger mitt blodvärde på 97 så jag är så yr, huvudvärk o trött hela tiden...pulsen är skyhög och äggvita i urinen men de kan inte avgöra om det beror på lunginflammationen eller havandeskapsförgiftning så nu är F som en vakt här hemma...minsta lilla jag blir yr så far han fram...stackarn. Så ja...läget är väl som så att jag förväntar mig en bebis innan jul...men jag ska försöka knipa så länge det går!!!Hur länge tror de att du kommer ha besvär efter stroken? Alltså hur lång tid innan du kommer bli fullt återställd? För fullt återställd blir du väl? Kommer din man få vara hemma med Ida nu eller måste du ta hand om henne själv medans han är på jobbet???
    Låter som det är rätt oki med Maia men sämre med dig

Har du åxå farit omkring på sjukhus stackare, å gravid e  du åxå *krama* Vi ligger rätt lika i blodvärde du o jag då, vet hur trött man blir {#lang_emotions_undecided} Hoppas du piggnar på dig snart, å inte så länge kvar till du får gosa med lillebroren ju *mysit*

Dom vet inte nåt om nåt hur jag kommer bli efter detta, jag har ju dock blivit nästan helt normal på bara dessa dagar så det bådar gott   Ida är hos farmor på dagarna då jag ska vara på ett rehab hem under veckorna å sambon jobbar.. helg permis nu
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 19:56:11 följande:
    Ja eller Schenker via Tradera..De förlänger nu sitt erbjudande. Garaget är inte packat så bra(för att vara FP) Men om du vill ha ett a`la Gekås så är det bara att inboxa
    Kanon, tack Jag ska terra alla släktingar och vänner först som bor på närmare håll och höra om de ska dit och så ska jag leta lite mer här. 
  • RååSa BuBBlan

nä nu måste den här skruttiga tanten vila ett tag..

cu sötisar och TACK för alla gulliga ord i min GB och här i tråden *me löv jo*

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 20:00:18 följande:
    Låter som det är rätt oki med Maia men sämre med dig Har du åxå farit omkring på sjukhus stackare, å gravid e  du åxå *krama* Vi ligger rätt lika i blodvärde du o jag då, vet hur trött man blir  Hoppas du piggnar på dig snart, å inte så länge kvar till du får gosa med lillebroren ju *mysit* Dom vet inte nåt om nåt hur jag kommer bli efter detta, jag har ju dock blivit nästan helt normal på bara dessa dagar så det bådar gott   Ida är hos farmor på dagarna då jag ska vara på ett rehab hem under veckorna å sambon jobbar.. helg permis nu
    Skönt att Farmor finns o kan hjälpa till Trivs Ida bra hos henne? Hur är det med Idas mage nu då??
  • malinkaunitz

Om någon har bubblans uppgifter hemnummer och adress med mera .. så inboxa mig så snabbt du kan .. Väldigt bråttom :D

• Stormis
    malinkaunitz skrev 2009-11-13 21:10:18 följande:
    Om någon har bubblans uppgifter hemnummer och adress med mera .. så inboxa mig så snabbt du kan .. Väldigt bråttom :D
    Liljan har väl har jag för mig?
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15