• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-11-13 19:24:00 följande:
    På tal om gekås...Vilken dag är minst dumt att åka? Fredagen den 19de, söndagen den 21e eller måndagen den 22 december?
    Vi ska dit på tisdag, jag hoppas det går att vara där då... Har en kompis som var där idag och sa att man inte kunde röra sig varkens fram eller bak. Så, jag tror på måndagen den 22...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 19:28:46 följande:
    Vi ska dit på tisdag, jag hoppas det går att vara där då... Har en kompis som var där idag och sa att man inte kunde röra sig varkens fram eller bak. Så, jag tror på måndagen den 22...
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 19:28:31 följande:
    Go kväll!Jag hade åkt på måndagen
    Tvekar för att det är första dagen på jullovet....
    Annars var det mitt självklara val.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 19:27:06 följande:
    Faktum är att Lindex har de flesta velourisar på flick och ett par på pojk, de från pojk är vidare i modellen. Men jag fattar inte heller grejenPojkar gillar ju också färg
    ja det är verkligen helknäppt.. ska en kille inte kunna ha röda brallor?? Jag förståååår inte hur dom tänker!! Skulle vara intressant att höra deras argument {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 19:27:06 följande:
    Faktum är att Lindex har de flesta velourisar på flick och ett par på pojk, de från pojk är vidare i modellen. Men jag fattar inte heller grejenPojkar gillar ju också färg
    Här hänger inte ett enda par velourisar på pojk utan alla hänger på flick
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Zvartaliljan

Godkväll, har precis mumsat på tacos {#lang_emotions_tongue_out}

Ser ej fram emot kvällen...dags för dulcolax igen Drar ut på det hela tiden...borde ge henne nu på en gång *suck*

Bubblan - Så härligt o "se" dig Hoppas återhämtningen går snabbt och att du slipper men! Jag fick den fina IdaT-overallen i förrgår förresten Du kan lämna toppomdöme på den säljaren (om/när du nu har tid/lust att lämna omdömen) Åter igen TACK så mycket för hjälpen med den {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

• Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-11-13 19:31:13 följande:
    Här hänger inte ett enda par velourisar på pojk utan alla hänger på flick
    Men vad skumt..Här finns det likadana grå velourisar med olika artikelnr beroende på om det är pojk el flick
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 19:27:33 följande:
    Usch fy.... Vad hemskt! Han måste varit jätterädd... Tur att det gick bra. Du gjorde oss alla rädda!
    Japp! Nu ska man bara återhämta sig och bli som vanligt igen Låvar att inte skrämmas mer.. MEN.. salg och jag går inte riktigt ihop..

Första salgen så gick ju {#lang_emotions_heart}mamma{#lang_emotions_heart} bort.
    Andra salgen utan anmärkning
    Tredje salgen ramlar Ida o får hjärnskakning o knäckt näsa
    Fjärde nu detta..

Den där danska morotsodlingen kanske är mer min grej {#lang_emotions_undecided}
  • JsN

På hemsidan finns det inga velour på pojk och i min (iofs urkassa) lokala butik hänger också all velour på flick. Inte för att jag bryr mig, jag handlar det jag tycker om oavsett vilket kön butiken tycker att plagget har. (har plagg kön?)

• RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-13 19:28:22 följande:
    Usch stackarn, det är ju hemst att bara vänta och inte få veta något
    ja fy att dom säger så bara
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 19:33:06 följande:
    Men vad skumt..Här finns det likadana grå velourisar med olika artikelnr beroende på om det är pojk el flick
    FAst det är ju nästan _ännu_ värre! Att ha samma plagg med två olika artikelnummer! Tror de på fullaste allvar att kläder har snopp/snippa?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15