• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 19:31:36 följande:
    Godkväll, har precis mumsat på tacos Ser ej fram emot kvällen...dags för dulcolax igen Drar ut på det hela tiden...borde ge henne nu på en gång *suck*Bubblan - Så härligt o "se" dig Hoppas återhämtningen går snabbt och att du slipper men! Jag fick den fina IdaT-overallen i förrgår förresten Du kan lämna toppomdöme på den säljaren (om/när du nu har tid/lust att lämna omdömen) Åter igen TACK så mycket för hjälpen med den
    hej.

å va bra att den affären funkade bra, hade totalt glömt bort den {#lang_emotions_embarassed} ska lämna omdöme snart på henne
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 19:33:41 följande:
    Japp! Nu ska man bara återhämta sig och bli som vanligt igen Låvar att inte skrämmas mer.. MEN.. salg och jag går inte riktigt ihop..Första salgen så gick ju mamma bort.Andra salgen utan anmärkningTredje salgen ramlar Ida o får hjärnskakning o knäckt näsaFjärde nu detta..Den där danska morotsodlingen kanske är mer min grej
    Ja och visst var det i våras som du mådde så dåligt? Du var yr och hade svårt för att andas??
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 19:37:56 följande:
    Ja och visst var det i våras som du mådde så dåligt? Du var yr och hade svårt för att andas??
    Ja jag hade ju nån inflammation runt lungorna då.. Ja du ser ju

Får nog skicka bud nästa gång.. Nån som vill handla upp en tiotusing och bära hem det åt mig?
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 19:36:51 följande:
    hej. å va bra att den affären funkade bra, hade totalt glömt bort den  ska lämna omdöme snart på henne
    Ja jag hade själv glömt den
    Saknar däremot ett paket nu igen Denna gången från Funkybaby, har alltid fått snabbt därifrån innan men detta är skickat 29/10 o än har det inte dykt upp Ingen jättesumma...men några pyttiga småfolkisar som jag SÅ gärna vill ha ju {#lang_emotions_cry} Får ju inga paket i lådan längre...alla aviseras så jag har varit på mitt utlämningsställe o letat, fick t.o.m gå bak själv o leta på hyllorna men ingen tur där
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 19:21:46 följande:
    Finns på Gekås och kostar 369 tror jag eller runt den summan iaf
    Bah, vilken skillnad i pris. Du känner ingen som ska dit snart snart och kan tänka sig att skicka ett
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 19:41:15 följande:
    Ja jag hade själv glömt den Saknar däremot ett paket nu igen Denna gången från Funkybaby, har alltid fått snabbt därifrån innan men detta är skickat 29/10 o än har det inte dykt upp Ingen jättesumma...men några pyttiga småfolkisar som jag SÅ gärna vill ha ju Får ju inga paket i lådan längre...alla aviseras så jag har varit på mitt utlämningsställe o letat, fick t.o.m gå bak själv o leta på hyllorna men ingen tur där
    Ååå Hoppas det dyker upp! *håller tumsen stenhårt*

Hur e de med Maia? Ja med digåxå förstås?
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-11-13 19:43:03 följande:
    Bah, vilken skillnad i pris. Du känner ingen som ska dit snart snart och kan tänka sig att skicka ett
    Joooo det gör jag nog{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 19:23:19 följande:
    Bo Ohlsson i Tommelilla tar typ 250-300 kr för det...
    Ohh, ännu bättre, men jag bor ju inte direkt nära där Förut jobbade syrrans ex där, men nu är det ju som sagt ett ex och jag tror knappast jag kan lura dit henne från Malmö när hon inte har bil . Skicka kanske?
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-11-13 19:44:19 följande:
    Ohh, ännu bättre, men jag bor ju inte direkt nära där Förut jobbade syrrans ex där, men nu är det ju som sagt ett ex och jag tror knappast jag kan lura dit henne från Malmö när hon inte har bil . Skicka kanske?
    Ica Maxi och Coop brukar inför jul ha erbjudanden i klass med Gekås annars..
    Skicka är ju aningens bökigt med tanke på att detta garage är aningens skrymmande..
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 19:49:11 följande:
    Ica Maxi och Coop brukar inför jul ha erbjudanden i klass med Gekås annars.. Skicka är ju aningens bökigt med tanke på att detta garage är aningens skrymmande..
    bökigt=dyyrt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15