Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-30 21:51:27 följande:
    åh overallen är såå fin med du gums, du har "tjatat" om dina älskade jeans ju nu har lillebror hör och häpna fått 2 (!!!) par inte nova star än dock utan lindex
    Du är helt galen som säljer finaste lurven om du frågar mig! Jag hade tagit den direkt om inte maken hade kontrat med att jag visst vill ha en ny matta till köket som svar på frågan om jag ska ta köp-nu
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-30 21:59:27 följande:
    oj haha vad sött.
    Näe- mitt samvete, med tanke på hur j**la dyr mattan är samt att vi faktiskt redan har några lurvar säger faktiskt nej...I`m in shock eftersom jag sällan lyssnar på det
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-30 22:07:56 följande:
     f*n nu saknar jag den ju attans MEN ja jag var TVUNGEN att sälja nån. kan inte ha 5 lurvar i samma strl
    Joho..kan,kan man alltid Sen kanske man inte behöver det Lyssna inte på mig iofs, jag har inte kunnat sälja en enda lurv någonsin{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-12-30 22:13:03 följande:
    Hoppas verkligen det blir salg i vår igen.
    Ja isf kan du börja spara pengar direkt- finns ju massor med fina små suits
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-30 22:16:32 följande:
    nä jag lyssnar inte på dig lillebror har galet mycket jackor till våren. 4 lurvar, två tunnare molo jackor (typ vind/skal) en idat vindjacka och en molo softshell... 7 jackor får RÄCKA!!! jag har blivit lite besatt i vinterjackor med gahh. barnen har nu tillsammans 4 molojackor och sen har isabel 2 hummel (har en och en till på väg ) och två lindex. hmm 7 vinterjackor
    Man kan aldrig ha för många jackor..Ännu ett Smultronmotto Vi har hur många jackor som helst och det är baaaara roligt
    Gissar att du inte kunde stå emot rean på den svarta Hummeln{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-30 22:50:56 följande:
    Lite till funderingar... Ni som har molos softshelljackor. Hur mycket vind och vatten tål de? Regnar det och vi ska vara ute har han ju skaloverall från pop. Kanske räcker med softshellen annars då?
    På tal om skaloverall- jag har idag bestämt att Max ska få nya fina gröna overallen från Pop,den är sååå snygg{#lang_emotions_tongue_out}
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-30 22:56:57 följande:
    Jaha, jag har inte ens koll på vad de har för färger. Har aldrig köpt nåt på pop ännu. Bara på T och så. Finns det grön skaloverall? Vad finns det mer för färger?
    Tidigare år har det bara funnits röd och marinblå men nu kommer det äppelgrön och cerise också*mums*
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-30 22:59:03 följande:
    Schyyyyyyyyy INTE säga cerise!
    CeRiSeCeRiSeCeRiSeCeRiSeCeRiSeCeRiSeCeRiSeCeRiSeCeRiSeCeRiSeCeRiSeCeRiSe

Fast den är mörkrosa

Nä nu ska jag söka upp sängen och en rolig film.
    God natt flickor
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-30 23:00:11 följande:
    hmm ja den var ju rät fin  men när använder man dom jag har haft katvigen 1 gång bara
    Max har sina skaloveraller på dagis hela våren och hela hösten samt vid regn sommartid. Hur bra som helst
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15