Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-27 17:59:34 följande:
    Ja idag vaffar han ju bara för att jag är ynklig pga vaccinationen,klappar mig på huvudet eftersom jag ändå fotat nya bilder till T, kramar mig hårt eftersom jag är ledsen för min kraschade hårddisk,mailar mig alla bilder vi har trots kraschen och säger att vi ändå har våra fina barn att ta massor av nya bilder på Åhhh *kärlek*
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-11-27 18:43:35 följande:
    Söt Max! Ja herregud, lilla hjälmen är inte långt borta kan jag säga.. Klättrar heeela tiden in under vardagsrumsbordet, och trillar ut på andra sidan. Dumma mamma som bara sitter brevis och skrattar och fotar Haha. Nu ställer hon sig mot gåstolen också jämt, hon förstår dock inte att den RULLAR IVÄG, haha. Dumma unge! Mamma blir gråhårig
    räddade oss måånga ggr eller rättare sagt isabel första gången hon provade den..

sekunden senare ...

• Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 18:53:22 följande:
    Nämen guud vad söt Tur att den provades just då
    haha ja verkligen tur sötis max med ju
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-11-27 19:25:40 följande:
    Ja, och snabb service må jag säga. Hade lite mail konversation med henne idag - attans vad snabb hon var. *gillar* Hon hade då bara en fjärlistunika kvar av varje i storlek 128 och 140. Men det kommer säker påfyllning eller hur?
    och jag maialde henne igår och inget svar än
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-11-27 19:26:08 följande:
    hihi   gudars vad söt!!!
    ihhi tack
    isako skrev 2009-11-27 19:27:21 följande:
    Men guuud!! SÅ söt!! Ni får inte göra så här mot mig! Skall INTE ha några bebisar... än
    haha tack sötis! kom igen baka en liten till nu
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-11-27 19:31:52 följande:
    Nämen söööt! Ja, kanske man skulle skaffa sig en liten hjälm ändå? Så inte lillhuvudet kryper och blir ännu mindre
    tack ja jag tyckte hjälmen var bra för man slapp oroa sig
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-11-28 16:49:04 följande:
    Nu är vi äntligen hemma efter en fantastisk shoppingdag! Har varit i Malmö där vi mötte upp med Butte och sen in till en leksaksaffärsutförsäljning! Har spanat på denna docka lääänge! Såå fin och dyyyr Men nu var det halva priset! Hela resan ner var det värt när jag fick min (ok då;) Bus docka) Hann säga ett snabbt hej till Trunken, lämna över liten kasse till henne och sen iväg till OTT, det måste man ju när man ändå är i Malmö under utförsäljningen eller hur? Är sååå nöjd med det jag hittade där! Sånt som jag missat/lagt tillbaka på salgen! *nöjd*På vägen hem körde vi inom Nikkis jobb Hi hi så förvånad hon blev när vi dök upp där, var värt omvägen för hennes min Och hennes fina fjärilsmålning i ansiktet *ursöt*Och nu har vi landat hemma! En kanondag helt enkelt Tack Butte för sällskapet idag!!! Och tack Nicki för efterrätten !
    såå kul att träffa dig och din goa familj
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-11-28 16:59:04 följande:
    vad köpte du i leksaksaffärsutförsäljningen
    jag köpte ett underbart verktygsbord i trä till lillebror med såg, vinkelhake, skruvmejsel, muttrar mm i trä såå himla NÖJD!!
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-11-28 17:14:01 följande:
    Bilder på G kanske
    mina bilder är i bildis {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-11-28 17:24:23 följande:
    Men guud vad fin pippisarna är med gul kant
    eller HUR det var verkligen KÄRLEK och isabels docka fick en bambitröja {#lang_emotions_cool}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15