Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-11-28 22:22:19 följande:
    Butte & Everlonn: Najs shopping!!!
    tackar har inte du åkt dit än????
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-11-28 22:24:44 följande:
    Hur har det gått för Liljan? 
    något bättre. hon blöder inte/mindre har fått vara uppe och röra på sig lite
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-11-28 22:28:20 följande:
    Blöder? Jag vet ju INGENTING, mer än att hela slemproppen gått och att hon åkte in med hoppades vara tillbaks igen till kvällen.
    jaså.. hon åkte in och blev inlagd pga blödningar och förminskad tapp.. och så gav dom medicin för att skynda på lillemans lungor.. och blev ordinerad sängläge
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-11-28 22:34:10 följande:
    Ok, så hon är kvar där då? Kommer de att göra kejsarsnitt något visst datum eller får hon ligga där så länge det bara går? Ingen fara för lillebror så länge hon är sängliggande`?
    ja hon ör kvar. kejsarsnitt vet jag inte.. hon ska ligga så länge det går för än så länge är det ingen fara för pedro
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2009-11-28 23:10:54 följande:
    Butte:Superfina inköp på OTT!!Är dem på samma ställe som sist??Sista dagen imorgon?
    jepp
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-11-28 22:51:33 följande:
    Det brukar ju göra det. *hoppas*Butte- Vad fin Bia är! Tack för att du påminde mig om att jag har ett par ESL brallor liggandes. Kanske ska inventera växalådan snart?
    tack vad söt du är esl byxorna är sååå fina!!
  • Buttelina
    H o p e skrev 2009-11-29 01:30:36 följande:
    Hej tråden, behöver lite åsikter! Jag har lagt in en bild i bildis på Molos älgtröja. Har länge letat efter något bra att ha till och har nu köpt ett par svarta velourisar och en svart polo från Lindex. Jättetacksam om ni kan kolla på bilden och säga vad ni tycker. Brukar ha stenkoll på vad jag gillar och inte gillar. Vet inte alls varför jag är helt ambivalent i detta fall. Kanske för att jag inte gillar det till 100%. Men som sagt tacksam för lite synpunkter.
    till det tröjan brukar jag ha orange velourisar och turkosa strumpor eller tvärtom jag vill ha mer fääärg men det du har i bilids funkar helt klart och är fint!
    Love Isac skrev 2009-11-29 09:09:37 följande:
    Merci!Önskar trevlig första advent...=0)
    det samma {#lang_emotions_sunny}
  • Buttelina
    H o p e skrev 2009-11-29 01:30:36 följande:
    Hej tråden, behöver lite åsikter! Jag har lagt in en bild i bildis på Molos älgtröja. Har länge letat efter något bra att ha till och har nu köpt ett par svarta velourisar och en svart polo från Lindex. Jättetacksam om ni kan kolla på bilden och säga vad ni tycker. Brukar ha stenkoll på vad jag gillar och inte gillar. Vet inte alls varför jag är helt ambivalent i detta fall. Kanske för att jag inte gillar det till 100%. Men som sagt tacksam för lite synpunkter.

nu har ju lillebror den med print över hela, men det spelar ingen större roll
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-11-29 09:28:26 följande:
    Godmoron! GUD vad got jag sovit inatt, ända till 9 ville Milla sova. *Utvilad mamma* Butte - ÅH, snygga lilla Bia!
    åhh men GUD vad skönt {#lang_emotions_sunny}

tack så mycket
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15