Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-11-28 17:54:32 följande:
    ButteÄr OTT sista dagen imorgon? Du ska möjligtvis inte dit?
    läs ovan {#lang_emotions_dreamer}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-11-28 17:56:34 följande:
    Ah...antar att du inte ska dit då Men du vill inte dit o kika för min räkning? Fanns den många fina flick långärmade Molo bodys?
    hehe inte kul när man inte kan handla själv

hmm långärm bodys jag såg var winterbloom, badges, rosa/limegrön randig, röd/vit prickig med lila muddar hmm  och säkert några andra..
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-28 17:57:58 följande:
    suits/body/byxa kostar 100krst bara GAh inge som sak dit imorn lr? =S
    ja galet eller hur
    solouniko skrev 2009-11-28 17:58:37 följande:
    Alltså imorgon är det jag som går och köper ett gravtest! GUD vad det känns som att det sparkar i magen hela tiden, haha! Typ i 2 veckor har det kännt så nu. Tokigt! Och halsbränna har jag fått Jag för exakt ett år sedan Eller magen rättare sagt.. solouniko.blogg.se/images/2008/nikon-066_2338...
    haha så kände jag med det ibland.. fortfarnade från och till tom haha
    fiiina magen
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-11-28 18:00:38 följande:
    Äh...jorå, det är väl super kul bara att titta på alla fina kläder Men du, oooooooom du skulle ångra dej så kan du väl hojta till i min inbox? Om jag inte minns helt fel så har vi samma bank o isf får du ju pengarna direkt.
    har du handels?

ska jag dit så hojtar jag! vad är det du är sugen på? skirv en lista så kan jag säga vad av det som fanns jag kollade noga på baby *massa fint*
    till winterbloom bodyn fanns det sååå söta blå/vit rutiga babybyxor från provkollektionen. *söta*
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2009-11-28 18:03:40 följande:
    jag vill med ha suit för 100 kr!!! va sista dagen i morgon??
    jepp sista dagen imorgon.. men suitsen såg jag bara upp till strl 74
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2009-11-28 18:05:25 följande:
    typiskt.. body då?? 92 ?? eller tunikor??
    body/byxa/suit i molo upp till strl 74 bara... sen fanns det strl 116.. däremellan är det ycket lite molosar
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-11-28 18:06:25 följande:
    Näe Skönt att du kännde samma då Haha inte lika söt mage, sprängfärdig vecka 39 solouniko.blogg.se/images/2009/nikon-649_3172...
    oj shit haha
    ängeln83 skrev 2009-11-28 18:06:34 följande:
    Jupp, Handels jag med Alltså inte sådär jätte mkt, typ 2-3 Molo bodys, bara det är flickigt så får du fria händer? Lillfisan har ju bara 1 Molo body än så länge *katastroooooooof*
    ojjdå vad snålt haha
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-11-28 18:09:03 följande:
    Ojdå Frågade maken om han var sugen på Malmö imorgon och han svarade -"Visst jag kan göra Malmö en söndag"
    åhhhhh KUL!!!! du kommer hitta massor!! vilken tid ska ni dit? ni kan kanske hämta upp mig kom på att mange har bilen imorgon.. han ska byta däck på den och sin mammas {#lang_emotions_undecided}.
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-11-28 18:11:35 följande:
    Vilket? Min blygsamma lista eller antalet bodys här hemma?
    haha tänkte på din blygsamma samling men när du säger det så var även listan lite snål ska jag dit så slå till stort kvinna
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-11-28 18:11:19 följande:
    OM någon nu råkar ha vägarna förbi OTT imorgon  Så hade jag gäääärna velat ha vadsomhelst med badges. Tröja/byxa/klänning OM
    vilken size
    solouniko skrev 2009-11-28 18:12:37 följande:
    Haha ja den magen var INTE att leka med JISSES vad stor jag var! Tur att jag slapp gå över iallafall
    det var nog tur att du inte gick över ja
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15