suits/body/byxa kostar 100krst bara GAh inge som sak dit imorn lr? =S
ja galet eller hur
solouniko skrev 2009-11-28 17:58:37 följande:
Alltså imorgon är det jag som går och köper ett gravtest! GUD vad det känns som att det sparkar i magen hela tiden, haha! Typ i 2 veckor har det kännt så nu. Tokigt! Och halsbränna har jag fått Jag för exakt ett år sedan Eller magen rättare sagt.. solouniko.blogg.se/images/2008/nikon-066_2338...
haha så kände jag med det ibland.. fortfarnade från och till tom haha
fiiina magen
Äh...jorå, det är väl super kul bara att titta på alla fina kläder Men du, oooooooom du skulle ångra dej så kan du väl hojta till i min inbox? Om jag inte minns helt fel så har vi samma bank o isf får du ju pengarna direkt.
har du handels?
ska jag dit så hojtar jag! vad är det du är sugen på? skirv en lista så kan jag säga vad av det som fanns jag kollade noga på baby *massa fint*
till winterbloom bodyn fanns det sååå söta blå/vit rutiga babybyxor från provkollektionen. *söta*
Jupp, Handels jag med Alltså inte sådär jätte mkt, typ 2-3 Molo bodys, bara det är flickigt så får du fria händer? Lillfisan har ju bara 1 Molo body än så länge *katastroooooooof*
Smultronhjärta skrev 2009-11-28 18:09:03 följande:
Ojdå Frågade maken om han var sugen på Malmö imorgon och han svarade -"Visst jag kan göra Malmö en söndag"
åhhhhh KUL!!!! du kommer hitta massor!! vilken tid ska ni dit? ni kan kanske hämta upp mig kom på att mange har bilen imorgon.. han ska byta däck på den och sin mammas .