Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tack för alla kramar

Nu skall jag sova, helt slut fast jag sovit hela dagen.

• SmillaMilla
    mortillsju skrev 2009-10-19 20:37:52 följande:
    Vad i hela friden ska jag hitta på att köpa till M 4 år. Lilla S har fått en massa fint de senaste dagarna *garderobsuppdatering" men till M?? Han behöver verkligen tröjor. Vad ska man hitta på? 116 eller 122 funkar bra. Sen har jag lyckats köpa för stora velourbyxor till honom inför hösten. Men det är en helt annan historia
    Då rekomenderar jag namit. De har väll en hemsidan också.

Köpte underbara tröjor till Anton från namit. Med bilar. Lite molo kopior.
  • SmillaMilla
    mortillsju skrev 2009-10-19 20:42:53 följande:
    Name it....jag undrar om inte det finns en name it butik i krokarna. Jag tänker ibland på din kille nu när M morrar om de kläder jag tycker är fina. Hollys vill han inte ha, katvigs appel duger absolut inte osv osv.
    Kolla in mitt galleri där finns det en namait tröja. Köpte även en underbar från metoo också.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-19 20:49:20 följande:
    Nu kollade jag in tipset från Shopoholictråden-vad roligt att kunna se kläderna på barn som man kan göra hos Nelly nelly.com/viewPage.asp?page=WELCOME_KIDS&gend...
    Men vad hette den där engelska shoppen som man kunde se bland annat molo kläder på bebisar som rörde sig? Vet du eller någon vad den hette?
  • SmillaMilla

BLÄ

sitter ju bara o gråter. VARFÖR?

vill ju inte ens ha fler barn. Någon som kan förklara detta?

• SmillaMilla

Tack vänner!

allt känns bara skit just nu, vill bara lägga mig i sängen o aldrig mer gå upp.

Men måste ju hämta barnen på dagis snart och sambon är på resa. FY!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15