Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

God morgon i nya tråden.

I dag bir det till att tvätta kläder. Killarna skall fotas i morgon o jag har ingen aning om vad de skall ha på sig. Samma bekymmer som alla andra här

• SmillaMilla
    Helle skrev 2009-10-07 06:59:43 följande:
    God morgon Åh, vill ju se bilder på Svea ju
    I dag skall hon ha kläderna på sig! Skall fota massor
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2009-10-07 09:51:02 följande:
    Fina inköp på salgen!! De där klänningarna är jag avis på Smilla: Underbara Svea i Plastisock!! Och alla andra är ju förstås jättefina
    Tack! Riktigt nöjd.
    Buttelina skrev 2009-10-07 09:59:57 följande:
    smilla: uuunderbara lilla svea de plastisock kläderna är såå fina!! lillronya: fyller anjelin år idag??? GRATTIS till henne i så fall söt i sina sessa kläder
    Tack. Ja de är ju verkligen färggranna.
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2009-10-07 10:24:10 följande:
    Goddag i tråden!!! ÅÅÅÅ vad mycket fint katvig ni fick tag i tjejer. Butte: så söta små busar i BT och den klänningen var superfin på Isabel Ronya: så fina Katvigbarn och vad kul att även dina stora gillar Katvig.....jag har fösökt med lite Katvig på min mellantjej och det har funkat faktiskt Smultronhjärta: så fina små söta klänningar din lilla tjej ska ha om ett år SmillaMilla: så fin Svea var i plastisock kläderna....jar har varit jättesugen på dem men inte tryckt på köp knappen ännu men kommer nog göra det snart....sååå fina GRATTIS ANGELIN på födelsedagen!!!!!!
    Tack! JA KÖÖÖÖP!!!
  • SmillaMilla

Någon som handlat från anorlunda små på sistone?

Meilat dem nu två gånger men har inte fått något svar

• SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2009-10-07 11:49:28 följande:
    puuh del ett av dagen avklarad....dvs satt på klädslen på vagnen svettigt värre & inprengerat vinsterskor...smarta jag ställde mig på ballkongen & så vände vinden = allt spray hamnade i min mun *mums*
    ha ha gott
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-10-07 12:22:32 följande:
    Smilla, vad fin Svea var i plastisockkläderna. Måste nog skärpa mig och kolla det märker lite ibland också
    ha ha ja det tycker jag du skall göra. Jätte mjuka i tyget!
  • SmillaMilla

God kväll!

Nu har killarna här valt kläder till morgondagens fotografering. Det blev till Anton ns jeans och ns blå tröja med bil på magen. Lilleman valde idat´s katttröja (blå) och så blir det beiga ns byxor. Vad tror ni om det?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15