Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jag behöver tröst shoppa!

Några bra rea tips? Koder någonstans?

• SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 13:14:36 följande:
    När du säjer shoppa kommer jag att tänka på salg    OM? När?  Ska de med!?!?
    Vet inget om salg. Har tyvärr imgen möjlighet att följa med. Skulle gärna vilja ha massa molosar men valde att bli familjehem i stället för att åka ut o resa.
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-10-20 13:11:58 följande:
    underbara hummel jackan jag lagt i bt???? eller någon fin småfolk tröja??? Eller så tror jag fortfarande att busloppan har 30% på allt i sin web
    behöver ingen jacka, trots att den var urläcker!

kollat busloppan flera gånger men de har inte det jag söker i rätt stl. tyvärr för jag gillar den shoppen.
  • SmillaMilla
    saturnina skrev 2009-10-20 13:22:59 följande:
    En snabb Molosalg är väl inte så långt.
    upp med hakan? :-O

gick igenom en akut skrapning efter ett misfall i vecka 8 i går. Sitter bara o stor gråter hela tiden
  • SmillaMilla
    Jes sica skrev 2009-10-20 13:34:05 följande:
    Men stackar stackars dig Vet hur det känns. Kramar!!
    Milliz skrev 2009-10-20 13:32:48 följande:
    Oj, stackare. Stora styrkekramar till dig!
    Tack, behöver många kramar, detta är det jobbigaste jag någonsin gått igenom.
  • SmillaMilla

Jag har fått blombud.

Snyft nu gråter jag ännu mer Men världens underbaraste vän har jag.

Förlåt att jag skriver så mycket om detta här. Speciellt när det är flera som precis fått bebisar.

TACK för att ni finns. Säg till om jag tar för mycket plats i klädtråden!

KRAM

• SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 14:27:00 följande:
    SMILLA: INGEN tar för stor plats i denna tåden! Jag har fått lära mej att här pratar man om ALLT, stort eller smått. En skrapning är tufft, så e de bara! Allt kom ju lite som en chock för dej igår, gravid, inte gravid... I know de e tufft!! Men DU, NI är en helt underbar familj som tar till er barn som behöver er.   THEA: GRATTIS!!!!! SMULTRON: Kan du ta min dotter oxå nattetid om du ändå är vaken menar jag... Jag som skrytit om en sotter som sover 12 timmar i sträck har nu fått uppleva småbarnslivets baksida... Fy så trött jag är! NIKKI: Vilka fina hummeljackor!!!!
    TACK vännen! Dina ord värmer!
  • SmillaMilla
    Pimm skrev 2009-10-20 14:55:09 följande:
    Tycker också synd om dej och det är ju också så att hormonerna är igång i din kropp och det är samma sak som typ tredja dagen efter en förlossning, man är ledsen osv. Men visst hade det varit konstigt om du hade varit helt känslokall, du är ju en mamma och än om det inte var planerat så satte det ju sina spår i mammahjärtat. Kram på dej!
    Tack,
    ja det fick mig verkligen att fundera. Jag är nog inte klar med mitt barnafödande, hur illa jag än mår under mina graviditeter, så skall jag aldrig mer säga att jag inte vill ha fler barn. För nu vet jag att långt där inne finns en enorm längtan efter fler.
  • SmillaMilla
    THEA och Grodan skrev 2009-10-20 14:54:44 följande:
    Tack Jag måste vara sjuk, sitter redan och spanar bebiskläder på Tradera Blir kul med MOLO salgen denna gång, massa smått i massor av gamla print Åhhhh vad jag längtar
    Ha ha det är aldrig för tidigt för att spana på bebis kläder

Superglad för din skull. KRAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15