Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JsN skrev 2009-10-28 11:22:56 följande:
    Appropå Lillebror Stormis. VAd blev det för syskonvagn? Och vilken färg? *leker som vanligt gärna på fredagar*
    {#lang_emotions_dreamer}...

En P&T Sport. Svart med lite grått på. Så liiite tristare än cerise Bugga . Men maken är nöjd med sdet sobra intrycket. *tråkmåns*
    Kommer gärna på fredag efter dansen . Ska vi ta med nåt?
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 11:22:59 följande:
    Slänger in en till fråga när jag ändå håller på Var hittar jag reglerna på tradera? Alltså letar efter någon regel som säger vad man skall göra när ett paket kommit bort på posten. Min köpare vill ju ha tillbaka sina pengar för att paketet inte kommit fram.
    Kanske kan leta vidare härifrån:
    http://www.tradera.com/help/HelpPage.aspx?NodeID=1620
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Hittade mera:

Saknad leverans

En saknad leverans kan bero på olika omständigheter, men är ofta lätt att reda ut. Kontrollera att din betalning nått rätt mottagare och att säljaren noterat att betalning skett. Stäm också av att den postadress säljaren fått (via din registrerade profil på Tradera) är korrekt.

Paket kan spåras via kolli- eller fraktsedelsnummer via speditörens hemsida. Om försändelsen inte återfinns kan ni reklamera det inträffade hos speditören.

Ansvaret för att försändelsen levereras till angiven adress ligger hos speditören. När säljaren postat brevet/paketet har denne fullgjort sin del av avtalet.
    Smultronhjärta skrev 2009-10-28 11:24:58 följande:
    Jo Stoffe sa likadant de första åren sen han träffat mig,jag är heelt julgalen och gör typ allt utom att stoppa korv Vi hinner avverka två julgranar om så skulle va eftersom den flyttar in i november,i år vete katten hur det ska gå... Det är ju allt som oftast finsk bastuvärme i kvartenNu däremot är han inkörd och ville helst kasta upp slingorna i början av oktober
    Oh, tur att jag träffat Stoffe och vet att ni båda är normala. Det är lätt för andra att börja undra . Men härmed lovar och svär Stormis att Smultron och Smultronmannen är världens normalaste och supergulliga båda två .
  • Stormis
    JsN skrev 2009-10-28 11:30:03 följande:
    Nä, jag och pytte bakar som vanligt fredag morgon.
    Då kommer vi med glädje runt tio och hjälper er att äta upp det .
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 11:35:08 följande:
    Tack vännen!Var hittade du det sista att ansvaret ligger hos speditören?
    Klickade mig vidare från den första länken, nånstans... En ganska lång sida med massor av text, därav att jag kopierade in utvalt stycke. Minns inte nu vart det var exakt, men du har kanske hittat det?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-28 19:31:05 följande:
    God kväll!Här har jag precis släpat hem en himlans massa plast till Stormis och varit på Lindex och nyttjat kupongen som höll på att brinna inne
    {#lang_emotions_kiss}
    Jag köade också med min kupong kl 17.50 för att spara hela 25 kr {#lang_emotions_dreamer}...
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 19:38:16 följande:
    Vilka är det som bor i eller i närheten av göteborg här i tråden?
    Varberg

PS Hklöö...
  • Stormis
    Busbellan skrev 2009-10-28 19:46:40 följande:
    Vad blev det??
    EST...
    IdaT-strumps, pippi-linne och rosa/rosa Katvigmössan {#lang_emotions_dreamer}. Bra inför salgkassan. NOT! Men strumpor behöver vi och resten har varit lite småönskningar .

Nåns om förresten kan IdaT's strumpstorlekar nu? Har tidigare bara köpt tex 12-16 mån och det har ju skiljt sig ganska mycket i stl. Nu är de ju märkta i sko-storlek. Nån som vet om de stämmer? Tjejen har 21 och jag köpote 22-24. Gissar att de blir stora, men hoppas ändå att de går att använda. Känsn för litet att köpa 19-21, men det kanske ändå är bättre? Har 22-24 från Pop och det är lite för stora.
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 19:47:28 följande:
    ha ha ja men varför inte. Vi är ju där Tänkte fara dit fredag den 7 november. Ja men det är ju nära. Försöker få er alla att komma till leklandet i göteborg fredagen den 7 november.
    Du menar sjätte? Sjunde är en lördag. Ska absolut fundera på det om det är på fredagen, lör kan vi inte.
  • Stormis
    Busbellan skrev 2009-10-28 19:52:32 följande:
    Jag håller mig ifrån varenda webshop och tradera nu. Har ju ringt banken och beställt hem danska pengar nu och sagt att jag ska växla 6000 svenska, måste hålla på dem till nästa vecka alltså
    Jag gjorde ett övervägande och kom fram till att jag ville {#lang_emotions_innocent}...
  • Stormis
    Incommunicado skrev 2009-10-29 14:30:37 följande:
      Åååååååååååååh pölsekärringar!!!!!!!!!!!!!!!  Tack för finfina presenten till Adrian, tur att jag blivit överbjuden på T varje gång jag försökt köpa den hittills! Nu blev både maken o jag glada! TACK!!!!!!!!
    Bara det fiiinaste är gott nog {#lang_emotions_heart}!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15