ängeln83 skrev 2009-11-11 14:10:20 följande:
Det var min tanke också...fast frågan är ju hur mycket hon hinner växa innan det blir för varmt med lurv, vore ju kul om hon hinner växa i 68:an någorlunda, annars kan vi ju lika gärna ha en 62:a.Hum...fyyy va jobbigt när är med storlekar.
Vi gick fr 56 till 68 i Lindex med K, hon är född i oktober och var också liten (om än större än Meja). 68 hann hon aldrig växa i. Kasnke hade vi klarat oss med en 62'a. Jag hade inte tänkt köpa större än 62 till lillebror eftersom han blir född senare. Å andra sidan är han ju kille och nog lite större, så när jag hittade en fin på salgen så köpte jag en 68 iaf. Tror nog att den kommer till användning, min IdaT var ju så kort i grenen

.
Ang arv etc fick jag en lätt ångestattack när jag såg att min svägerska köpte av mig på T

. Hon insisterade dock på att betala, kändes superdumt. Normalt sett hade hon ju ärvt oss, men som sagt. För mycket och för dyra kläder kan jag inte ge bort även om de också kör mycket danskt

. NY ångest nu när jag inte köpte nån julkapp till dem på salgen... Men hmm, Smultron, du kanske har nåt fint över i 74???