Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Kikar in o säger hej
    Har fullt upp hemma just nu, planerar en massa, ska börja läsa nästa vecka och jobbar massor.
    Ville bara visa mig o säga mysig helg till alla
    Ha så kul ni som ska på salg i helgen!!!

• jojoa75

kikar in o säger hej.. lite mycket som händer runt omkring just nu o jag har inte samma tid att vara här som innan, men ville bara vinka lite o skicka massa love!

• jojoa75

Gokväll alla!
    Ville bara visa mig o önska er alla en trevlig första advent

• jojoa75
    Duntoffla skrev 2009-12-01 23:59:15 följande:
    Ja, många gånger gillar jag inte ärmarna på JR men dessa var fina. Äh, fåntratt, rött är FINT! Gillar dock inte Molos nya knapp. Det är ngn liten symbol eller vad det är där. *gillar inte* Petig är man tydligen också
    Har missat totalt.. vilken nya knapp??

Halloj alla! Piper in då o då o kollar till er.
    Håller mig lite härifrån, har inte blivit anmäld en enda gång sen jag slutade vara här frekvent! = Skönt!

Nu ska jag dock sluta sälja meandi så nu kan jag ju iaf inte bli varnad för det längre..
    Saknar er alla!
    Jag o barnen mår bra o har bara köpt två nya molovårplagg (=duktig)
  • jojoa75
    Theina skrev 2009-12-02 11:15:46 följande:
    Härligt hur stor är hon?jojo75: duktigt att du inte shoppat så mycket.. men väldigt synd att du slutar som säljare för me&i.. godmorgon i tråden! undrar om det blir ngn shopping av idag! jag väntar fortfarande på mitt lilla paket från okidoki.. tycker det tar tid för jag beställde i fredags..
    lillronya skrev 2009-12-02 11:03:53 följande:
    Godmorgon
  • jojoa75

Piper in med en fråga...
    Katvigs rödvita, har inte sett det i verkligheten. Är det klarrött eller orangerött som de brukar ha??

• jojoa75

Ingen som vet om Katvigs rödvita? Om den röda är tomteröd eller typ orangeröd som de hade innan?

• jojoa75
    LJ2 skrev 2009-12-02 22:06:04 följande:
    tyvärr inte, men svarar ändå så du inte tror man struntar i dig nä flickor.. sovdags idag igen.. klockan ringer 05.10 i morgon igen... nu e barnen inte sjuka ju mer, så jobb igen.. *gäsp*..
    tack
    Är ju nästan aldrig här mer..
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-12-02 22:09:11 följande:
    jag tycker nog att den är tomteröd. nåågot ljusare! den är fin! tycker inte den är sådär tomatröd
    tack {#lang_emotions_heart}
  • jojoa75

O där blev det lite shoppat från babyshop, helt ok med 30 % när det är fraktfritt!
    Dessutom så var det plagg jag varit sugen på länge.
    velourklänning rödvit till nu, velourbrallor röda o tröja röd vit båda till växalådan o så halskragen till nu. Brr kallt ute ju!!!

• jojoa75

Har inte fått svar från Annacill, mailade henne o frågade om hajtröjan. Lucas gillade den men ville inte ha stjärnor på ärmarna om det fanns någon annan, annars vill han ha den
    Frågade om den kom med andra ärmar, men nån av er kanske vet?

• jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-12-02 22:32:34 följande:
    Godkväll flickor!
    halloj
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-12-02 22:37:22 följande:
    oj fint är lite sugen jag med men näpp jag håller i kronorna
    jag har ju gjort det ett tag så det kändes kul att shoppa sånt som man kollat på länge
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-12-03 00:14:28 följande:
    klart alltid kul att fynda! har ett par span själv, det är därför man sitter uppe och ugglar varje kväll i hopp om att det är rätt lucka
    me 2, me 2

natti!
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-07 13:18:01 följande:
    God Morgon Sovit gott? Vi ska ta oss lite mellis här nu, kikar in senare sötisar..
    Så ni ska flytta nu? Kul!

hej hej alla!
  • jojoa75

Grattis liljan

Hej alla o GOTT NYTT ÅR!!!

• jojoa75

Gott nytt år alla pölsekäringar!

Jobbat inatt, ja nån ska ju göra det...

Håll ögonen öppna den 17 januari, då verkar det som att filmen om mitt jobb kommer på SVT

många kramar o massa löv

• jojoa75
    Busbellan skrev 2010-01-01 09:30:33 följande:
    hmm, var jobbar du? Det måste jag ju se ju
    neonatal intenivvårdsavdelning
  • jojoa75

Kikade in i Bt, fina bilder alla

MAUGU: sååå snygg tröja från danska röda korset... *dreglar av habegär*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15