Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

freshmilk har 30 % på OT Shampoodle

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

Äntligen verkar det som om det tar lite fart på T..

• jojoa75

När ni söker på kikkid på T, söker ni på kikkid eller kik kid?? Osäker på vad det heter eg, o alla brukar skriva olika verkar det som..
    Inte så att jag ska lägga upp nåt, men söker på det några ggr per dag

• jojoa75
    Everlonn skrev 2009-10-20 16:50:45 följande:
    söker på kik* då kommer det upp i vilket fall

Ja så kan man ju göra.. lär sig nåt nytt varje dag
    Kanon, nu slipper jag göra två sökningar!!!
    saturnina skrev 2009-10-20 16:46:38 följande:
    Nyfiken, vad är det ni blir anmälda för, jag förstår inte riktigt?
    jag har blivit anmäld för att ha uttryckt mig positivt om ett märke, att jag raggar kunder genom att varje gång någon pratar med mig här på FL inboxar dom, har blivit anmäld för att jag på foto haft ett märke på mitt barn, trots att jag inte skrivit vad det var för märke eller skrivit nåt om att det var såna byxor utan bara skrivit som kommentar till bilden tex: molo tunika mm mm mm
    Inget allvarligt och inget jag tar åt mig, då jag verkligen inte tycker att det stämmer.. men tröttnade förra veckan o tog bort all info om mig själv.
  • jojoa75
    Busbellan skrev 2009-10-20 16:49:57 följande:
    Hej på erVi sitter och funderar på vilka tapeter Nora ska ha på sitt rum. Vill gärna visa henne de där stjärntapeterna som jag vet att endel i tråden har, nån som vet en sida där man kan se dem?
    är det inte midbec?
  • jojoa75
    Everlonn skrev 2009-10-20 16:58:07 följande:
    Man ska alltid söka med * även molo* småf* nano* plasti* osv för då kommer även felskrivna upp eller sånt som molotröja när de skriver samman orden

Varit medlem på Tradera sedan 2004, har över 1100 omdömen..

Jag visste inte detta..
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2009-10-20 17:04:36 följande:
    ingewn aning, tycker själv att katvig går ruskigt dåligt för det mesta
    fast velouren går bättre än bomullen iaf!

Såklart kan man prata om märken, men bara om man inte jobbar med det, säljer det eller har vinning av att prata om det osv. osv. osv.
    Men själv tycker jag att jag håller en låg profil här om det märket, men men, det retar visst nån iaf
    Tipsade om emmis.se flera gånger för en tid sedan, handlar alltid mina mailingbags där, har nu blivit anmäld ang det oxå, då jag har personlig anknytning till hon som har emmis... Eeeh, jag känner henne via FL, inte mer eller mindre än nån av er andra här..
  • jojoa75

Måste berätta.. vet inte vad jag ska tro

Ska inom kort gå en 5p kurs på högskola, neonatal intensivvård.
    Sambon frågade:
    - Är det inte det du jobbar med?
    - eeeh jo, sa jag, det vet du väl att det är??
    - Ja jo det vet jag ju. Men shit, vad händer om du kuggar??

Tack för förtroendet att jag kan mitt arbete
    Och tack för att du gjorde mig nervös

• jojoa75
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 18:43:33 följande:
    ha ha snällt Men han hade i allafall koll på vad du jobbar med. Jag har ingen koll alls på vad sambon jobbar med. Eller ja jag vet ju vad han gör på ett ungefär, men sååå långt ifrån mig som det bara går. Riktigt pinsamt.
    lillronya skrev 2009-10-20 18:44:21 följande:
    Tack! Ja det tror jag med. Hon är jättenöjd och glad. Intressant tanke.
    ja jisses...
    Sen i januari blir det vidareutbildn till intensivvårdssjuksköterska, massa plugg blir det..
    Ska ju såklart fortsätta jobba där jag gör, bästa jobbet jag nånsin haft Men hjälper till att få upp lön, mer ansvar mm
  • jojoa75

oj, tecken att man börjar tröttna på småfolk om man inte ens hittar nåt som är ens liiite intressant
    Lila med ponnyhästarna i t-shirt vill jag ha, men finns inte nånstans att hitta...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15