Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Läst ikapp.. *pust* Orkar inte hålla ert tempo Ängeln: såå söt liten Meja grattis Incommunicado: såå söt liten Adrian grattis Tråkigt att ni inte kan få mer hjälp av era anhöriga.. Smilla: stackars dig.. skickar stor kram! tjolla: hoppas Milo mår bättre så fort som möjligt nu när han fått behandling.. sååå jobbigt för dig med allt krux med din sjukskrivning!!! Hon verkar ju vara helt puckad, för att prata klarspråk

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-10-19 22:18:07 följande:
    Läst ikapp.. *pust* Orkar inte hålla ert tempo Ängeln: såå söt liten Meja grattis Incommunicado: såå söt liten Adrian grattis Tråkigt att ni inte kan få mer hjälp av era anhöriga.. Smilla: stackars dig.. skickar stor kram! tjolla: hoppas Milo mår bättre så fort som möjligt nu när han fått behandling.. sååå jobbigt för dig med allt krux med din sjukskrivning!!! Hon verkar ju vara helt puckad, för att prata klarspråk
    men va konstigt det blev?? Hade ju mellanrum mellan raderna o fetstil på aliasen... Knepigt!
  • jojoa75
    Jen80 skrev 2009-10-19 22:39:20 följande:
    Nej, den finns i butik nu. Eller ja, den kom i höstas så den kanske börjar ta slut. Har inte kollat i butikerna nu eftersom jag redan har en . Synd att den inte finns på webben. Så söt och verkligen super-pris!
    hänger inte med.. vilken pratar vi om?
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-10-19 23:11:45 följande:
    Den fina svarta kappan i bt, tror jag.
    aha ok

Allt bra med dig?
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-10-19 23:15:50 följande:
    Japp det är det! Får lite städnojja i mitt kök varje kväll. Gjorde den rundan nu. Ska ta ett litet röj inne vid TVn också snart.Bra med dej och familjen?
    jadå allt bra
    Städar oxå ofta i mitt kök, extra kul att städa i ett nytt kök, eller hur? löjligt, men sant
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-10-19 23:32:38 följande:
    Helt klart roligare att städa nu! Det gamla köket var omöjligt att ens försöka städa. Fråga alla som var här i våras. Vaccinationen fixar du lätt!Jag har tagit den och det var inga problem. Lite öm i armen efteråt bara.
    Håller med!
    Vårt kök var mörkbrunt trä, fast det var inte ens riktigt trä.. sånt som de klistrat på vanliga luckor som såg UT som trä.. Snyggt!
    Nu är det ljust o fint o i helgen har vi fått upp spots under överskåpen o elutttag! *glad*
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 23:24:57 följande:
    Godnatt jag borde också nana nu men är så nervös...ska vaccinera mig imorgon
    Håller med ronya! Det var ingen big deal, öm i armen nån dag efter bara..
  • jojoa75

Halloj

klickade just lite på BoR... verkligen hklööö

• jojoa75
    Jes sica skrev 2009-10-20 15:55:04 följande:
    Finns det några skojsiga erbjudanden? Jag är mycket shoppingsugen
    25 % på busochrackartyg, kod höstfynda

Erbjudande på småvi, ligger under erbjudande

kommer inte på fler
  • jojoa75

läser tillbaka:

smillamilla: stackare.. kramar!

Har oxå blivit anmäld en hel del på sistone.. {#lang_emotions_undecided} Har tagit bort alla bilder o all info om mig, trist!

• jojoa75
    nikki2006 skrev 2009-10-20 16:36:42 följande:
    Ja tänk vad härligt att ha råd att handla för 25000kr shopping i månaden
    underbart!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15