Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

stökmamma skrev 2009-10-20 18:29:14 följande:
    -go dag!kan nån vara snäll och länka till det där strössel igen
    Såg nu att de har fraktfritt under oktober Så bra! När de startade hade de 59 kr i frakt Inte klokt!!! Men nu verkar de sänkt till 29:- i vanliga fall
  • Everlonn
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-20 18:37:18 följande:
    Nä, men säg inte så! jag vill ju att de ska vara nya för hösten ju...*skit också*
    Jag hoppas att de är det oxå!! Men vet faktiskt inte...men eftersom inte strössel fick fatt i alla storlekar och nu skulle de få nya klänningar så verkar det ju som att det är förra kollektionen
  • Everlonn
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-20 18:45:05 följande:
    Nu beställde jag orange och turkos klänning i 110, hon växer väl i plaggen så småningom.Tog en 116 till E också, är den lika stor som hennes randiga så kan hon ju ha den ett tag iaf.
    Jag är sugen på en röd oxå...men då får jag nog lägga ut ännu mera på T Går trögt med det jag har ute tycker jag.
  • Everlonn

Höststädning!

Vi väntar nytt från Småfolk any day....så vi tänkte det var dags att höststäda allt vår "gammal" Småfolk.

Så - vi har 30% på utvalda Småfolk varor...men skynda dig att fynda - det tar slut snabbt!!

Ha en underbar dag;)

Värme hälsningar

Alle os på AjaBaja

• Everlonn
    Everlonn skrev 2009-10-20 18:48:55 följande:
    Höststädning! Vi väntar nytt från Småfolk any day....så vi tänkte det var dags att höststäda allt vår "gammal" Småfolk. Så - vi har 30% på utvalda Småfolk varor...men skynda dig att fynda - det tar slut snabbt!! Ha en underbar dag;) Värme hälsningar Alle os på AjaBaja
    Inte min butik osv..
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-10-20 19:08:17 följande:
    tack så mycket vännen
    Vad trevligt när man går in i BT och ser bilder från vår lilla träff Vilka fina ungar vi har Superfin bild på Nikki med bladet!{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 19:50:31 följande:
    Håller med!   Uuuuuunderbara små ungar ni har och såååå fina kläder allihopa
    Tack!{#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn

Alltså om man tänker efter...så har ju salgerna blivit tidigare och tidigare för varje år eller hur?

Borde inte det betyda att det är salgdags på onsdag nästa vecka?

En liten fundering bara!

• Everlonn
    lillronya skrev 2009-10-21 21:36:29 följande:
    Värst vad här var tomt då....Nån här som använt mikk-lines skaloverall?Är den bra? Bra passform?Vad kostar en sån i butik?Hur är den i stl?Tusen frågor, men här brukar finnas svar.
    Den är jättebra, smidig och vind/vattentät. Kostar 699:- (om jag minns rätt) Normal i storlek. 92 är lika stor som molo-overall i 92. Indrag i midjan.
  • Everlonn

Jag hade 7000.- med mig till ett barn{#lang_emotions_sealed} Och ca 800 med mig hem igen

Ska inte ha med så mycket i år, fattigt här oxå{#lang_emotions_undecided}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15