Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-10-22 20:19:28 följande:
    Men hade du haft det så hade du shoppat upp dem, eller hur hi hi hi
    Jaaaaaa{#lang_emotions_dreamer}  ÄLSKAR vårens kläder!!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 20:19:42 följande:
    Härligt med fler fattisar Då kan vi välja noggrant där inne tillsammans  
    Stora sållningshögen
  • Everlonn

Gaaahhh Ibland känner man sig som en helidiot!!! Har knappt vaknat, bytt bläja på Bus och sett att hon är illröd igen! Har varit röd på snippan några dagar (tror hon inte tål banan heller nu ) men nu var det värre igen så jag tänkte att då ringer jag, skaffar en läkartid för salvan vi har verkar inte funka och det verkar klia nåt hemskt på stackars Bus

Ringer upp och har helt glömt hennes 4 sista siffror!! Alltså helt hjärnsläpp! När jag väl hittar ett papper där dom står så kommer jag på att jag sagt sonenes födelsedata! ja rätt år på Bus men sonens födelsedag (båda födda i mars) och bvc boken hade jag försnillat! Den hittade jag nu, undras varför den låg vid datorn{#lang_emotions_dreamer} Men det hade inte hjälpt för hennes sista siffror stod inte i den heller

Nu har jag skrivit upp dom på en lapp och lagt i plånboken! Hon har varit sjuk så lite att jag inte lärt mig dom ordentligt{#lang_emotions_embarassed}

Men vi fick en läkartid till slut i alla fall! Nu ska jag memorera siffror! (Kanske ska påpeka att jag har ADD och funkar ruskigt dåligt under stress

Helt ot men fyyyy vad jag kände mig som en usel mamma{#lang_emotions_cry}

Undras föresten om det kan ha varit kanelbullen hon åt igår som gjorde henne röd?{#lang_emotions_undecided} Listan blir bara längre på allt hon inte tål!

• Everlonn
    saturnina skrev 2009-10-23 09:04:20 följande:
    Samma sak har hänt mig. De två första barnens nummer kommer jag ihåg. Men trean är hopplös. En gång när jag var trött kom jag inte ens ihåg vilket datum hon föddes på än mindre de fyra sista.Och, ja, jag kände mig som en sopmamma.Lilronya, säg inte att du kan alla dina?
    Usch ja! Nu har jag kollat busstiden så vi kommer dit oxå, stressig fredag idag!
    lillronya skrev 2009-10-23 09:06:22 följande:
    Joooo jag kan faktiskt alla barnens personnummer. Även mannens...
    Impad

Jag kan makens och sonens, men jag har ju haft lite mer tid att lära mig dom
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-10-23 09:04:57 följande:
    Stackare!Kanel är jättevanlig att vara känslig mot.
    Är det vanligt att listan blir längre? Alltså att det är mer och mer de blir känsliga mot? Då är det mindre risk att det växer bort oxå va?
  • Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-10-23 12:23:56 följande:
    Everlonn: Så där röd blir alla våra barn av klementin. Sätter då på massor utav potatismjöl. Funkar super.
    Quiet thoughts skrev 2009-10-23 12:18:16 följande:
    Aj då, jobbigt om de blir röda o irriterade där nere, hoppas du får ordning på vad det kan vara.Jag är själv senil med numror kan jag lova. Då jag väntade Alvin glömde jag alla mina bankkoder en dag även den jag haft i jättejättemånga år, det var pinsamt det vid bankomaten. Huj
    Jaa, hon har aj aj och det kliar, jätte jätteröd över hela snippan Fick råd om zinksalva blir det inte bättre av det så finns recept på nån annan salva..

Får absolut inte ge citrus men det har jag aldrig gjort heller, vågade inte eftersom hon är så känslig.
  • Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-10-23 12:23:56 följande:
    Everlonn: Så där röd blir alla våra barn av klementin. Sätter då på massor utav potatismjöl. Funkar super.
    Quiet thoughts skrev 2009-10-23 12:18:16 följande:
    Aj då, jobbigt om de blir röda o irriterade där nere, hoppas du får ordning på vad det kan vara.Jag är själv senil med numror kan jag lova. Då jag väntade Alvin glömde jag alla mina bankkoder en dag även den jag haft i jättejättemånga år, det var pinsamt det vid bankomaten. Huj
    Jaa, hon har aj aj och det kliar, jätte jätteröd över hela snippan Fick råd om zinksalva blir det inte bättre av det så finns recept på nån annan salva..

Får absolut inte ge citrus men det har jag aldrig gjort heller, vågade inte eftersom hon är så känslig.
  • Everlonn
    Greksmurfen skrev 2009-10-23 14:13:15 följande:
    stackars bus..hopass det löser sig ...... sorr yför maxens mms innan =D.. han e farlig när han får tag på min mob å du råkar var först i listan döpte dej ju lite snabbt första gågnen till A ahahha
    Ha ha busig Max Blev mest förvånad Typ vaddå tomt mms?? Sen tänkte jag tänk om du hittat nåt kul som skulle vara fint till Bus{#lang_emotions_tongue_out}
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-10-24 20:10:50 följande:
    KOnstigt.... Nä har inte sett... Godkväll!Å den där söta kaninen!!Här är det sorg.6 st av Michaelas 11 kaniner har dött knall fall idag. Mycket märkligt....Hon är sååå ledsen.
    Nämen stackars Har dom fått nån sjukdom tro?
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-25 08:01:06 följande:
    nä det är jag inte är som sagt myyycket sällan på facebook mårning
    Butte: Din gubbe har skitit i mina rabatter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15