Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-30 20:18:38 följande:
    Hmm jag är lite orolig för det där
    Massa mera att shoppa{#lang_emotions_tongue_out}
  • Everlonn
    Busbellan skrev 2009-10-31 17:33:01 följande:
    gahh, jag blir tokig på folk på fl ibland, ja riktigt ledsen faktiskt. Nu finns det vissa i en tråd som helt allvarligt menar att man inte bör placera ett boende med funktionshindrade där det bor andra människor.Alltså jag VET ju att August har det hur bra som helst, men hur ska det bli när han blir vuxen och inte bor hemma längre när det finns folk med massvis med fördomar Ursäkta helt OT, men var bara tvungen att beklaga mig lite
    Du ska inte bry dig om såna!! De har inget annat att göra än att sitta och skriva ner allt och alla

Vi hade sånt boende i vår trappa och i lägenhetsområdet och det var hur bra som helst! Alla tyckte så mycket om sonen som var liten då{#lang_emotions_heart} 

Som tur är lär ju de inskänkta inte bo i närheten i alla fall då ju{#lang_emotions_dreamer} Så dom slipper man
  • Everlonn
    Busbellan skrev 2009-10-31 17:59:09 följande:
    Nej, du har så rätt så, de lär ju inte bosätta sig i närheten av där August kommer bo, undra vilka det är man bör köra ut i skogen egentligen
    he he
  • Everlonn
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-01 16:58:02 följande:
    Hej hej tjejer..nu har jag både fixat bild & bytt alias  / Julia
    He he Mamma kråkan
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-11-01 17:07:35 följande:
    Hej! Nu blir det mycket lättare att referera till dig Kråkan Klart det går-jag växlade 18 000 i våras
    Tänkte på listorna
  • Everlonn

Det är inte precis nån fart på T heller, synd! Hade gärna fått in några extra kronor{#lang_emotions_undecided}

• Everlonn
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-01 19:37:27 följande:
    hehe det är för att alla håller i cashen nu
    Jo man gör ju det
  • Everlonn
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:35:25 följande:
    Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören.Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga.Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    Hua, vad hemskt!! Förstår att du blev skärrad, kan inte ens tänka mig hur det är för er! {#lang_emotions_cry}

Kramar i massor!!!
  • Everlonn
    Greksmurfen skrev 2009-11-01 20:32:09 följande:
    gokväller=)... maxen ligger i 39 graders feber=S...trodde att det va tänder på g men inte brukar dem få så hög feber av det väll??han som springer runt överallt har nu ikväll bara legat i soffan å gosat..om ja inte minns helt fel så blev han ju sjuk i samma veva som förra salgen med =(.....men då hade han ju massa krpphosta med å det har ja inte hört än.....
    Stackars Maxen Hoppas det är kortvarigt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15