• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-10-11 10:35:27 följande:
    Morning Jodå, det är bra med oss, mår faktiskt ganska bra just nu, känns som energin börjat komma tillbaka. O med er?
    Vad skönt! Nu är det ju inte långt kvar

Här är det bara bra.
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 10:39:37 följande:
    Hon råkade kasta mammas fina cybershot-telefon värd ca.6000 i toaletten EFTER att hon kissat kan jag ju tillägga... Hon hade lite FÖR bråttom ut till leklandet så hon tog tag i handtaget som hängde ur mammas jackficka för att dra sig upp från toaletten och ut flög min mobil och plopp sa det bara....¤%R&/()=/&%¤&/()=
    ooops! Inte kul!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-10-11 10:11:19 följande:
    Åh, älskar katter! Särskilt kattungar Jag har slutat att gå hem till folk med kattungar för jag kan inte gå därifrån utan en Inget nytt om salg än?
    hehe kattugar är underbara inget nytt om salg nä
    Greksmurfen skrev 2009-10-11 10:16:13 följande:
    åhhh de e sååå gosiga...min moster hade en raggis som hette Ruben... han var en mkt fet katt =D.. å så bara gick han å slängde sig ååt sidan när han skulle ligga ner haha...
    haha ruben, vad sött
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 10:27:07 följande:
    Godmorgon. Mammas sim-kort sitter just nu i en gammal skittelefon som inte ens kan läsa sms har hållt på med hårtorken hela kvällen igår o nu ligger alla delar här o luftar sig...ska låta den va några dagar, håll tummarna att den funkar sen!! JÄKLA SKITUNGE (/&%¤#(/)&/%(&)/=)(?=Hon är hos mormor nu förresten...hon skulle bestämt med henne hem igårkväll o efter den dagen så säger jag inte nej åt att bli av med henne en dag
    skit vilken buse du har
    ängeln83 skrev 2009-10-11 10:20:08 följande:
    ButteGuuuuud vilken söt present, förstår att den var uppskattad.Morning förresten.
    tack ursöt verkligen
    Tjollabolla skrev 2009-10-11 10:34:41 följande:
    Godmorgon!Åhh har Isabel fått en kattunge? Lyckliga unge! Liljan: Vad har Maia gjort nu?
    jaa det har hon hon är verkligen lycklig nu!! nytt rum, med kojasäng och sen en kisse lycklig unge
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 10:39:37 följande:
    Hon råkade kasta mammas fina cybershot-telefon värd ca.6000 i toaletten EFTER att hon kissat kan jag ju tillägga...Hon hade lite FÖR bråttom ut till leklandet så hon tog tag i handtaget som hängde ur mammas jackficka för att dra sig upp från toaletten och ut flög min mobil och plopp sa det bara....¤%R&/()=/&%¤&/()=
    OOOOps... Inget kul!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-11 10:35:30 följande:
    HAHAHAHA........men hon var ndå rätt snäll iaffären.. vi var där ju en massa tim=).. hur mås det annars?? nöjd med alla dina fynd=)
    Jodå "rätt" så snäll var hon när hon sprang o busade med den där lille killen hela tiden. Var var hans mamma förresten? Kändes som jag satt barnvakt där ett par timmar...hon dök bara plötsligt upp i slutet när han råkade springa in i mig och dök i golvet med huvudet före...eller ja jag hann trösta honom en liten stund även där innan hon kom fram ju {#lang_emotions_undecided}

Svanskotan o fogarna mår inget vidare efter igår, men jag är supernöjd med mina fynd {#lang_emotions_laughing} Jäklar vad mycket jag fick med mig egentligen {#lang_emotions_surprised}
  • Pepper79

Nu somnade Aline sittandes på sin Bobbycar . Hon var nog rätt så trött. Blir sen lunch för henne idag.....

• Flock
    Buttelina skrev 2009-10-11 10:08:18 följande:
    jepp en ragdoll min mamma föder upp sånna maia är världens busigaste
    God morgon!
    ÅHHH, nu blir jag riktigt avis.. Jag älskar ragdoll!!! Finaste, finaste kattrasen {#lang_emotions_heart}
    Vi hade en ragdoll för tre års sedan men han dog efter några månader. Hade någon kattvirus.. Sedan blev det att vi köpte brittisk kort hårig istället. Hon är den konstigaste katt som finns. Hon fattar inte att hon är en raskatt utan ska vara ute dygnet runder. Kommer med en mus varje kväll och när jag och godis tar en promenad följer hon med på promenaden. När vi går för långt stannar hon i en buske och skäller HÖGT för jag går ifrån henne. Hon stannar där tills jag hämtar henne och går jag ett annat håll hem så kommer hon inte förrän många.många timmar.. Konstig katt..
    Jag vill ha en ragdoll sedan!
    Har din mamma någon hemsida??
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Buttelina
    Flock skrev 2009-10-11 10:56:42 följande:
    God morgon!ÅHHH, nu blir jag riktigt avis.. Jag älskar ragdoll!!! Finaste, finaste kattrasen Vi hade en ragdoll för tre års sedan men han dog efter några månader. Hade någon kattvirus.. Sedan blev det att vi köpte brittisk kort hårig istället. Hon är den konstigaste katt som finns. Hon fattar inte att hon är en raskatt utan ska vara ute dygnet runder. Kommer med en mus varje kväll och när jag och godis tar en promenad följer hon med på promenaden. När vi går för långt stannar hon i en buske och skäller HÖGT för jag går ifrån henne. Hon stannar där tills jag hämtar henne och går jag ett annat håll hem så kommer hon inte förrän många.många timmar.. Konstig katt..Jag vill ha en ragdoll sedan!Har din mamma någon hemsida??
    hehe vilken rolig katt du har hade en ragdoll sett en mus hade den nog kelat med den ragdollar är så lugna snälla och underbara
    jag skriver hemsida adressen i din gästbok, vet inte om det räknas som reklam
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 10:43:16 följande:
    Jodå "rätt" så snäll var hon när hon sprang o busade med den där lille killen hela tiden. Var var hans mamma förresten? Kändes som jag satt barnvakt där ett par timmar...hon dök bara plötsligt upp i slutet när han råkade springa in i mig och dök i golvet med huvudet före...eller ja jag hann trösta honom en liten stund även där innan hon kom fram ju Svanskotan o fogarna mår inget vidare efter igår, men jag är supernöjd med mina fynd Jäklar vad mycket jag fick med mig egentligen
    Vart har du nu varit o shoppat?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Busbellan

Hej på er, vad händer här idag då?

Urgullig katt Butte, förstår att hon blev lycklig
    Har en kompis som föder upp ragdoll och vi brukar passa på att gosa med kattungar när hon har det hemma

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15