• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Flock
    Buttelina skrev 2009-10-11 11:01:27 följande:
    hehe vilken rolig katt du har hade en ragdoll sett en mus hade den nog kelat med den ragdollar är så lugna snälla och underbara jag skriver hemsida adressen i din gästbok, vet inte om det räknas som reklam
    Jag vill ha en kelig katt som vill vara i famnen. Vår brittiska vägrar vara uppe max två minuter och då är det under tvång

Tack, snälla!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-10-11 11:02:19 följande:
    Hej på er, vad händer här idag då?Urgullig katt Butte, förstår att hon blev lycklig Har en kompis som föder upp ragdoll och vi brukar passa på att gosa med kattungar när hon har det hemma
    tack min favorit innan var norsk skogkatt, vi hade en uuunderbar hane som vi blev tvungna att avliva men ragdollen delar helt klart förstaplatsen nu
    Flock skrev 2009-10-11 11:04:47 följande:
    Jag vill ha en kelig katt som vill vara i famnen. Vår brittiska vägrar vara uppe max två minuter och då är det under tvång Tack, snälla!
    ojoj, vill du ha en kelig katt så är ragdollen oftast rätt det gäller ju att välja sin uppfödare dock. jag o min mamma har sett många skräckexempel på uppfödare tyvärr
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-11 11:01:42 följande:
    Vart har du nu varit o shoppat?
    på konkursutförsäljning i en babyproffsen-butik 70%
    Köpte skötbord, takvagga, skötdyna (jättefin Gaia o co), babysitter som vibrerar och gör en massa ljud och ljus, P&T mjuklift, regnskydd, solskydd (allt till P&T så nu saknas bara att vi faktiskt köper vagnen också ), allergitäcke till Maia, åkpåse, Gravidkläder till mig (byxa+linne+tröja+kjol) och sen lite småsaker som nappar, solskydd till bilen m.m
    Allt för 2600kr!!!!!!!!!!!!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 11:13:04 följande:
    på konkursutförsäljning i en babyproffsen-butik 70%Köpte skötbord, takvagga, skötdyna (jättefin Gaia o co), babysitter som vibrerar och gör en massa ljud och ljus, P&T mjuklift, regnskydd, solskydd (allt till P&T så nu saknas bara att vi faktiskt köper vagnen också ), allergitäcke till Maia, åkpåse, Gravidkläder till mig (byxa+linne+tröja+kjol) och sen lite småsaker som nappar, solskydd till bilen m.mAllt för 2600kr!!!!!!!!!!!!
    Himmel!
    Har ni ingenting kvar sen Maia?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-11 11:12:16 följande:
    åhh shit så underbara!! är sugen till ev kommande bebis
    =D......

lijan: ja du man kan undra vart hans mamma var.. har man en sådan liten så tar man ju inte med dem om man vet att det kommr ta timmar där inne...
    Vad gick din nota på?? kan tänka mej att du tjänade en hel del på att handla där igår=).....
  • Flock
    Buttelina skrev 2009-10-11 11:11:42 följande:
    ojoj, vill du ha en kelig katt så är ragdollen oftast rätt det gäller ju att välja sin uppfödare dock. jag o min mamma har sett många skräckexempel på uppfödare tyvärr
    Jag oxå! Det var därför det blev brittisk denna gången. Vi hade tingat en ragdoll men ägaren var inte riktigt klok. Hon hade hela huset fullt med ragdolls och sa att hon skulle skjuta dem!! Många konstigheter hade hon för sig, så vi vågade inte köpa av henne till slut. Blev faktiskt rädd för henne.. Blev ett panik köp av brittisk sedan
    Ragdoll blir det absolut nästa gång! Så din mamma ligger högt upp på listan
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Buttelina
    Flock skrev 2009-10-11 11:16:26 följande:
    Jag oxå! Det var därför det blev brittisk denna gången. Vi hade tingat en ragdoll men ägaren var inte riktigt klok. Hon hade hela huset fullt med ragdolls och sa att hon skulle skjuta dem!! Många konstigheter hade hon för sig, så vi vågade inte köpa av henne till slut. Blev faktiskt rädd för henne.. Blev ett panik köp av brittisk sedan Ragdoll blir det absolut nästa gång! Så din mamma ligger högt upp på listan
    {#lang_emotions_surprised} skjuta dom? vilken galning!! bara hör av dig när du känner suget
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15