• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 11:32:48 följande:
    Notan gick på 2600:- så inte så farligt med tanke på att vi fyllde hela bilden Är ändå avis på din vagn och Maia fortsatte tjata om att hon skulle ha sin gula vagn
    hihi.. maxen sover middag just nu i fina kaninsuiten i sin gula bugga bee=).. fanken vad mkt finesser den har =) blir bara mer å mer in löööve i denna vagnen =)
  • Kristyr

Smultron> ja coola vovvar! jätte jättestor behöver den inte vara men den får inte vara liten bara... han är 80 nu.

Jag har lagt i minnes så klart .-D

• Tjollabolla
    Kristyr skrev 2009-10-11 11:37:37 följande:
    Ang. syskonvagn visst lär man behöva en sån när storebror kommer vara 21 mån??
    Ja då hade jag nog köpt en. Fast min kompis fick barn när hennes son var 22 månader och dom har ingen syskonvagn, han står på sin ståbräda. Så det är väl olika.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Pepper79

Liljan & Greksmurfen: Ni verkar ha gjort superfina fynd

Var för kan de inte ha en sån utförsäljning här, skulle ju vilja ha en ny vagn. Funderar på en quinny... Hade de Quinny vagnar där ni var?

• Kristyr
    Tjollabolla skrev 2009-10-11 11:44:36 följande:
    Ja då hade jag nog köpt en. Fast min kompis fick barn när hennes son var 22 månader och dom har ingen syskonvagn, han står på sin ståbräda. Så det är väl olika.
    jag vill ha men gubben är tveksam. Men då kan man undra vem är det som ska gå ut och gå med båda samtigt när den ena är pytte. Inte är det han??!!
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-11 11:43:10 följande:
    hihi.. maxen sover middag just nu i fina kaninsuiten i sin gula bugga bee=).. fanken vad mkt finesser den har =) blir bara mer å mer in löööve i denna vagnen =)
    ja du, du kommer snart inte använda den andra Been blir ju så otroligt liten ihopfälld, o du tar dig fram precis överallt med den. Enda nackdelen är väl att den är lite svår i snö/grus/sand. För att vara en liten sulky så känns den ändå så ombonad med de tjocka vingarna på sidorna och den stora sufletten.
  • Zvartaliljan
    Pepper79 skrev 2009-10-11 11:45:07 följande:
    Liljan & Greksmurfen: Ni verkar ha gjort superfina fynd Var för kan de inte ha en sån utförsäljning här, skulle ju vilja ha en ny vagn. Funderar på en quinny... Hade de Quinny vagnar där ni var?
    japp jag stod o höll i en Guinny buzz o försökte tänka hur jag behövde den Men lät den va
  • Tjollabolla
    Kristyr skrev 2009-10-11 11:47:13 följande:
    jag vill ha men gubben är tveksam. Men då kan man undra vem är det som ska gå ut och gå med båda samtigt när den ena är pytte. Inte är det han??!!
    haha nej exakt! Näe, för ett år sen hade jag absolut köpt syskonvagn. Men nu blir han ju 3 i februari och det känns så onödigt även om det säkert är smidigt ibland. Men en 2 åring orkar ju inte gå/stå hela tiden. Dessutom kanske han vill sova i vagnen? Det gör aldrig Milo... När ska ni ha?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Greksmurfen
    Pepper79 skrev 2009-10-11 11:45:07 följande:
    Liljan & Greksmurfen: Ni verkar ha gjort superfina fynd Var för kan de inte ha en sån utförsäljning här, skulle ju vilja ha en ny vagn. Funderar på en quinny... Hade de Quinny vagnar där ni var?
    jopp de hade quinny=).. tro det va en buzz kvar när vi skulle åka.. va ju sist =P
  • Pepper79
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 11:49:09 följande:
    japp jag stod o höll i en Guinny buzz o försökte tänka hur jag behövde den Men lät den va
    Den hade gärna fått flytta hit .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15