Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-12-09 21:38:55 följande:
    Japp, här åker antagligen den ljuslila lurven till våren, men vi har säkerligen inte så många som dig
    Jag tror vår ljusråååsa ska få åka, den har ju ingen luva *gillar luva* Kanske hallon från hösten åxå? {#lang_emotions_dreamer} 
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Dags att spana på tv en stund, sen sååååååva!!

Cu sötisar..

• RååSa BuBBlan

God morgon

Sitter med dator nr 2 och ännu en kopp te   Bättre lycka idag kanske

Nu är det bara 8 dagar kvar till flyttbilen åker {#lang_emotions_sunny} Fy tusan va underbart det känns när man tänker på det!!

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-10 09:47:23 följande:
    sööötrumpan då såå go åh kul!! vad väntar du på för fint? åhh det är sååå himla kul och spännande att flytta
    Tycker iofs att själva processen är skitjobbig Men när man väl är där och fått ordning på all DÅ e de nice

Jag gillar att ha allt på sin plats så där å det brukar det sällan vara första halvåret i ny bostad *röööörigt*
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-12-10 08:56:32 följande:
    Jag tycker nog att de är normala till små i storlek-vilken storlek är det du funderar på?Har du 80 i en annan så hade jag tagit 86/92 för det funkar att vika upp mudden..Här är Max 76cm lång och jackan är i stl 86/92 och visst den är lite för stor men inte såå stor som det ser ut just på denna bild(nej inte min favoritbild även om jag nu har visat den två dagar i rad )
    Sööööööötis {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-10 09:54:40 följande:
    jaa då är internet väldans smidigt jaa allt det där med att flytta/packa och nervositeten är skitjobbig. men när man kommer dit och sätter ner väskorna  *underbar känsla*och sen när all renovering och sånt är klart, det är en oslagbar känsla
    Ja vi har en del fix framför oss absolut, dels sitter det ju inga tapeter i sovrummet och arbetsrummet Sen ska det grävas en del till våren, sånt där tråk göra Men samtidigt e de ju de som e skoj med hus, allt fixade o grejande

Dags för frulle här *hungrig*

Cu sötisar..
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-12-10 10:07:45 följande:
    Brukar MinPluddevutt vara snabba med att skicka?? Jag minns inte...
    Jag fick Hummeljackan suuuupersnabbt! Tror jag beställde i helgen och fick i Tisdags!!
  • RååSa BuBBlan

Hej hopp!

Händer här då? {#lang_emotions_dreamer}

Gubben ringde och han kommer hem ikväll istället för i morgon *underbart* {#lang_emotions_sunny}

Å jag e totalt TVÄRPANK!!   Jädrans va pengarna tog slut fort denna vecka, tur man köpt allt man ska nu nästan, gubben får ta resten av julklapparna

• RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-10 18:09:57 följande:
    Gokväll tjejer!Idag har jag shoppat gardintyg till nya vardagsrummet... dom som skulle va turkosa blev helt plötsligt vinröd/svart/vit Man ska va flexibel! Hur har ni de här inne?
    Halloj! Skoj med nya gardiner   När flyttar ni in? Eller ni kanske redan gjort det?

Vi flyttar om ÅTTA dagar bara {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15