Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Lilla Ego 07 skrev 2009-12-08 14:36:49 följande:
    Hej.Hur gör man för att få 30% på my-baby??Någon som vet någonstans där man kan få tag på en badges suit i typ stl 68 eller 74??Mysgrodan har ju men endast stora storlekar:(
    skriv JUL i meddelande fältet (ej rabatt fältet), rabatten drar i efterhand
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Nu blev det en svart stickad rånis åxå

Snart får jag sälja datorn för att ha råd med alla inköp

• RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-12-08 14:54:44 följande:
    Haha ja eller för att inte kunna göra fler inköp
      *livsfarligt med dator*
  • RååSa BuBBlan

Handlingen avklarad!! Inte min favvosyssla direkt

Mitt mobilpaket är i GBG just nu så det borde nästan komma i morgon {#lang_emotions_laughing} Skojsigt med nya telefoner!

Pirum Parum va supersnabba i kontakten *toppenservice* {#lang_emotions_sunny} Återkommer garanterat till den butiken!!

• RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-12-08 17:11:13 följande:
    Nu äntligen ligger lite bilder på rummet i bt. Skall upp lite hyllor och en lampa. Men det börjar bli fint.
    Suuuuuperfint!! Råååååsa
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-12-08 18:22:06 följande:
    Hallå flickor.Lagom tjurig mamma kikar in, har en underbar sambo men ibland blir jag gaaaaaaaaalen. Han skulle kolla på hockey ikväll här hemma, han brukar då ta hand om barnen så jag kan få lite gjort för det går verkligen inte på dagarna när jag är själv, Meja total vägrar att ligga ensam, hon ska bli buren precis hela tiden och skriker sej blå om man lägger henne. Så just ikväll hade jag tänkt ta tag i Tradera högen och ge mej ut på en riktig jogging runda, men för 20 minuter sen ringde hans chef och bjöd med honom på live hockeyn och han sa ja utan att tänka sej för så han åkte precis. Så nu sitter jag här med en Meja som skrikit oavbrutet i 1 ½ timma och en ledsen Liam som hade blivit lovat hockey och popcorn.Förlåt för OT men jag är sååååå irriterad just nu att det ryker ur öronen på mej.
    Men då   *krama* 
    Busbellan skrev 2009-12-08 18:26:10 följande:
    Hej hej, kikar in.Har legat däckad hela dagaen i sviterna av nattens magsjuka *urk*Jag och Ella låg bredvid varandra och jag vet inte vem som mådde sämst.Nu tror jag att jag måste tröstshoppa lite, hoppas på bra erbjudanden i kalendrarna ikväll
    Men stackare   *kryapåerkramar* från Bubblis o mig {#lang_emotions_heart} 
    Fina bilder på barnen dina i bildis å coola skor {#lang_emotions_cool}
  • RååSa BuBBlan

Å Bella blev sååååå fin i sin Hummel tröja!! Jag måste ha fler såna!! Men VAR finns Hummel i 152?? LPL och Minpluddevutt vet jag har, men fler???

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15