Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JuliaochNelly skrev 2009-10-15 10:36:17 följande:
    Grattis  Den är helt underbar.
    Tackar Nu måste jag sälja ett par för att finanisera det hela
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Milo sitter och ASGRAVAR åt Mamma Mu filmen. Andra rundan idag. Han skrattar så han håller på att trilla av soffan när Kråkan visar sig, hur rolig kan en film va liksom...

• Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 11:43:15 följande:
    Skam den som ger sig och tur att jag inte är "telefonrädd" - jag har nog ringt närmare 35 stycken butiker i södra Sverige(och lite Hälsingland) nu Max blev ju helt såld på kompisens FP grejwww.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail...Han kanske är lite för stor men jag har ju Lova på tur
    Oh så fin!
  • Tjollabolla

Åh äntligen kunde jag resa mig ur sängen. Milo har börjat stor gråta varje gång jag försökt. *stackars liten*

Här är det lurvtvättning för fullt, måste sona min lurv- synd i förmiddags

• Tjollabolla

ÅH vad fina kappahl velourisar! Måste kolla efter dom imorgon. Vi har verkligen velourbrist här hemma.

Ett tips är ju dock Mysungar, hon har en laddning som är klar till mig nu äntligen

Tycker det är så förbannat trist att det är så svårt att hitta velourisar i större storlek!

• Tjollabolla

Pju, en Prolister laddad... MÅSTE få in massa salgpengar!!!

Skrev till sambon att visst var jag duktig som tänkte sälja 3 lurvar. Får tillbaka: "Men dom kan vi väl spara till nästa!"
    ÅHHH han har fått dille på det där med att spara nu! Jag veeeet ju att jag kommer köpa nytt ändå... Å det Milo har nu är ju så stort så det lär dröja 3 år tills nästa kan ha det! *gaaaaaaaaaaah*

• Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-10-15 15:48:11 följande:
    SÄLJ!!!Av erfarenhet så vet jag att är man så här klädintresserad så köper man nytt o använder inte det "gamla" för det har man tröttnat på då.
    JAAAAAAAA det vet ju jag med! Jag säljer ju det NU för att jag är trött på det, han har ju inte ens växt ur det Som om jag lär använda det om 3 år då... haha, eller huur..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15