Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

mortillsju skrev 2009-10-16 13:27:39 följande:
    Det shoppas.... Härligt med lite sjukskrivning. Hur mår Milo?
    Han har fortfarande feber, men jag tror den är lite lägre idag. Han sover nu...

Å den lille i magen knep igen TOTALT idag, heelt omöjligt att se vad det var!! Jag som var sååå nyfiken Blir till att åka till Malmö å göra könsul om några veckor {#lang_emotions_dreamer}
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-16 13:32:43 följande:
    HEJ!!! Skönt med sjukskrivning. Man måste ju orka leva oxå!Låt höra...... POJKE ELLER FLICKA!?!?!?!?
    Ja den som det visste Typiskt va!
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2009-10-16 13:33:36 följande:
    Bus bebis Ibland är det så. På mina två yngsta såg jag kön själv på UL själv....frågade aldrig personalen. Det var så uppenbart Härligt att Milo är lite bättre.
    Ja, BUSbebis! Smiter undan när dom ska lyssna på hjärtat och allt vad dom än ska se så flyttar den sig. Vi var där i 40 minuter idag Det gör mig lite orolig, Milo var såå lugn i magen och lugn även som bebis, men hur blir denna?! Hehe.

Idag var det helt omöjligt att se, dom har verkligen dålig utrustning här. Det är såå grynigt. Funderar på om man ska boka könsul om 2 veckor eller vänta ännu längre så man verkligen ser? Det står att man kan göra det från v.18. Om 2 veckor är jag i v. 23-24 nånting... *svåra beslut*
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2009-10-16 13:53:52 följande:
    Jo men det är ju klart de ser då. Jag som amatör såg själv under en vanlig undersäkning i v 19.
    Ja jag har ju några lager iväg iofs Men nu bokade jag fredag om 2 veckor! måste ju absolut veta innan SALGEN Om det blir nån!!
    Gubben bara fnyser....  Han hoppades på att det inte skulle finnas datum lediga innan salgen, haha. Billigare så
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-16 14:12:34 följande:
    No no no, blir ju dyrare - då måste du ju köpa BÅDE tjejkläder, killkläder OCH unisexkläder ju   Envis liten rackare du har i magen som inte vill vara stilla på ul!Skönt att du blev sjukskriven så du kan ta det lite lugnt. Massa krya på sig kramar till Milo!! *stackar liten*Hej tjejer
    hehe det ska jag säga till honom Äh, han vet att han inte har ngt om säga till om. Jag ville ju kolla sist med, men då vägrade han. Så denna gången är det inte mer än rätt att jag får min vilja igenom!

Åhh fick hem dom fiiiinaste velourisarna från Mysungar. Gud vad hon är duktig och färgerna är underbara
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2009-10-16 14:22:13 följande:
    Vad betalade du per styck?? Jag har varit i kontakt med henne men inte beställt än....
    150 kr i 98/104. I 86/92 och mindre är det nog 130 tor jag. Dom vi har haft sen tidigt i våras ser fortfarande ut som nya!
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2009-10-16 14:30:13 följande:
    Hon är så duktig!! Jag tror jag ska mejla henne och fråga om hon vill komponera några set till S. Det hade varit jättekul att se hennes förslag!!
    Ja verkligen! Vi hade verkligen velourbrist här hemma, skönt att det fyllts på lite
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2009-10-16 14:30:13 följande:
    Hon är så duktig!! Jag tror jag ska mejla henne och fråga om hon vill komponera några set till S. Det hade varit jättekul att se hennes förslag!!
    Är du ute efter velourbyxor så gör denna säljaren underbara oxå, dom är lite mer baggy. Heeelt underbara!

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=472654&listtype=0
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15