• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-11-03 08:26:18 följande:
    jag bara älskade mor och son blondie
    ASGARVAR!!!! Alltså var det där på riktigt???????
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 08:27:45 följande:
    DET har jag dock aldrig köpt   Måste göra det nästa gång Visst va dom typ 2 spänn billigare?
    Jag måste oxå prova nästa gång, så man är lite inne.... Stod där inte 6.90 kr på skylten??
  • Flock
    jojoa75 skrev 2009-11-03 08:29:31 följande:
    Säkert.. finns många original
    Härligt med människor som bjuder på sig själva!!
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-11-03 08:32:35 följande:
    Jodå -de kostar 6,95 men jag handlar alltid 4 packen för 19,95 istället.. Alla förbrukningsvaror handlas på Gekås för vår del- inte för att vi sparar ett skit på att göra det eftersom jag alltid släpar hem leksaker och annat kraffs samtidigt Stoffe brukar säga att vi måste ha Sveriges dyraste tandkräm
    Efter igår skulle jag oxå kunna tänka mig att sitta där och fika ett par gånger i veckan ..
    När vi åker till Ullared så har jag ju förmånen att ha en man som älskar allt på Ullared, så det brukar faktiskt vara jag som vill hem först.. Till slut står jag mitt i stora gången så springer han mellan gångarna..
  • Flock
    jojoa75 skrev 2009-11-03 08:36:40 följande:
    Ungefär så tycker min Tobbe.. Sist vi var där så handlade jag HELA serien Grey's Anatomy.. UNDERBART! o mycket billigare var dom oxå!
    Vad är det för något??
  • Flock
    jojoa75 skrev 2009-11-03 08:40:46 följande:
    Grey's Anatomy Serien som går på kanal5 om ett gäng läkare på ett sjukhus. Har du inte SETT den????????? Allt eftersom säsongerna går så släpper dom en säsong i taget på DVD, så jag köpte alla som hittills släppts!
    Har jag missat helt. Jag är inte så duktig att titta på tv
  • Flock

Hej i tråden!!

Nu är vi hemkommna från öppna förskolan. Godisburken fick välja kläder själv i den stora högen när han skulle iväg och det blev dinotröja och dinohood. Så fin han är!! Så glad jag köpte hooden!!

Salg är verkligen superkul!!

• Flock
    lillronya skrev 2009-11-05 12:20:56 följande:
    KAn tänka mej att han är fin i alla dinosarna! Emilio har också sin dinotröja på sej. Hämtade nyss A på kyrkis och när vi kör hem vrålar hon: Mamma där är Evlins pappas bil!!! Skåpbilen stod vid kyrkan. Vilken koll!
    Haha.. GULLUNGE {#lang_emotions_heart}

Så roligt för godis blev verkligen så glad för dinosarna som jag hoppades på.. Kom du inte iväg idag??
  • Flock
    lillronya skrev 2009-11-05 12:27:19 följande:
    VAd kul att ha gillade de! Nä jag ställde in. Vaknade med migränkänning kl 5. Tog tabletter men hade ändå huvudvärk när jag vaknade. Förmodligen vätskebrist och lite sånt från igår.
    Usch, jobbigt! Då är det bättre att ta det lugnt idag.
  • Flock

NÅGON SOM KAN SÖKA PÅ FINSKA ENIRO TILL MIG????? Bråttom!!!!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15