Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-30 19:00:47 följande:
    Hej!Idag har jag varit på Gekås-fy f*n vad folk men jag hann iaf krama Mammastök Sen fick maken sin födelsedagspresent på fiskeaffären utanför och jag kunde äntligen gå och sätta mig i bilen igen! Har såå ont i magen hela tiden och är smått rädd att det är blindtarmen *måste kolla febern*
    ajdå håller tumsen
    ängeln83 skrev 2009-11-30 19:05:46 följande:
    GodkvällÄääntligen lyckades jag peta in några bilder i BT, har försökt ladda upp hela dagen. Gubben och Liam kikar på hockey och jag sitter här med en halv nöjd Meja.Några shyssta erbjudanden nånstans? Hinner inte kika runt i shoparna längre ju.
    sööötisen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:15:29 följande:
    nähä du här luras ingen, jag kommer kräva kvitto på att hon har skickat det o har hon inget kvitto så får hon betala tillbaks
    får alla kvitto när man skickar från dk??
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:20:47 följande:
    ja när de skickar till Sverige så står det på kvittot. Mina aquaflower försvann ju o då skickade säljaren ett kvitto där det stod "brev 182 gram Sverige" eller något liknande, o datum såklart. Så då krävde jag aldrig några pengar tillbaka...o det paketet har fortfarande inte synts till
    ahh men gud vad bra

men synd att dom inte kom fram där är ju beviset på att brev verkligen "försvinner"
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:29:08 följande:
    Ja men hur fasen "försvinner" de bara liksom? Detta vet jag ju inte om det försvunnit i dk eller sverige...men det var ju i samma veva som mitt Freshmilkpaket paket "försvann". Efter det får jag ju alla paket till mitt utlämningsställe, jag klagade så mycket så brevis vågar inte lämna några paket i lådan längre...o det känns lite säkrare då när man måste hämta ut med avi. Fast mitt paket från funkybaby tog ju 3 veckor innan det kom fram, dagen efter hon reklamerat det så dök det upp Vart var det under tiden liksom?? Rätt adress o allt ju.
    jättekonstigt! jag fattar inte heller vart det tar vägen {#lang_emotions_undecided}
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-11-30 19:35:43 följande:
    nej inte sjuka men jag jobbar ju ganska mycket och då orkar man inte hänga här så mycket. Sen har det varit mycket med tradera och amssor av räkn ingar som b ara poppar upp från ingenstans. Känns som att jag håller på att gå in i väggen faktisktjag har tradera, barnen, handlar alla mat, tvättar, Jessies kalas är snart, massor med räkningar, måste köpa julklappar och födelsepresenter, vattna blommorna, damsuga, jobba, jul afton, tråkigt på jobbet, ingen ork, sover dåligt, lagar alla mat, får planera alla högtider och köpa alla andras juklappar och slå in demListan tar liksom alldrig slut, känns som att jag bara vill krypa mer i sängen och sova en vecka och inte bry mig om nåt
    men gumman då!! hjälper inte din gubbe dig med nått??

strunta i att shoppa ett tag nu och strunta i tradera.. och låt gubben ta över städningen en vecka i alla fall.
    *kramar*
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-11-30 21:29:21 följande:
    ååå vilken fin!! grattis!!!
    tack har i och för sig redan två st hemma men ingen ny haha
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-11-30 21:30:16 följande:
    Hmm...undrar om jag ska våga mig på en 92:a?
    KLART han är ju en mindre plutt. lillebror funkar ju fortfarande i 92 baby på en hel del tröjor.. fick mått av söta kråkan och hajarna hade samma mått som djungel baby92 som passar lillebror
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-11-30 21:35:44 följande:
    då kanske du ska göra dig av med nån utav dem andra underbara bilder på dina söta barn i BT......rainbow är helt underbar.....jag kommer gråta nästa år när jag måste sälja vår fina overall.....Stella får alltid massa fina kommentarer när hon har den på sig.ronya: fina bilder på söta barn i BT och hajarna var ascoola på...tyckte inte om dem först men nu på så är dem skitfina ju
    jaaa {#lang_emotions_dreamer}

regnbågen är uuunderbar kommer sakna vår med. gamla fiiiina gröna randen ju
    Duntoffla skrev 2009-11-30 21:38:21 följande:
    Han har rätt många men flera gamla som är större stor jag. Hmm...djungel (börjar bli tight)gamla grå/lilarandig med svarta kantband(stor)"Nya" grå/lila med lila kantband (stor)Vit med blå stars (stor)Orange/röd knapptröja (börjar bli liten)Cartoon (funkar men börjar nog bli liten)
    hmm men det låter ju som att han är lika stor som lillebror i överkroppen..
    Duntoffla skrev 2009-11-30 21:38:48 följande:
    Butte- Vilka söta färgklickar!
    tack sötis
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-11-30 21:45:33 följande:
    Fast djungel kan han inte ha länge till. Magen är i vägen
    haha men dåå nä då hade jag inte chansat
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15