Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-11-29 23:12:04 följande:
    Såg ditt förra inlägg nu Tack! Frågan är då om jag ska hålla mig till 86... Men hon har ju dem och sover i och ärmarna är utan uppvik på 86 så det är väl eg mest ekonomiskt att köpa 92...
    köp 92 om du inte har nått emot att vika lite i benen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-11-29 23:12:28 följande:

här är lillebror ca 85cm i strl 92 otvättad...
    Smileycat skrev 2009-11-29 23:13:59 följande:
    Ok.. Och 116 är säkert jättestort då va?
    hmm jaaa det blir den verkligen jag hade tagit 110. alltså jag tror att 104 kommer räcka, dock är jag något osäker på armlängden då molos overaller har en tendens att bli för korta där först
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-11-29 23:21:19 följande:
    Fast allt annat i garnbollarna är ju visserligan ganska smått...Här är K i 86 för nån månad sen:
    ">

" target="_blank">

inte suiten.. suiten var ganska stor tycker jag. alla höstens suits hade jag lätt kunnat ha på lillebror som är 95cm..  så här satt 92 i katterna när han var ca 85cm. inte bästa bilden kanske, men du ser litet uppvik

• Buttelina
    Stormis skrev 2009-11-29 23:23:20 följande:
    Såg det på jr-klänningarna, men inte på nåt annat tror jag?
    jo tunikorna, knickers och även leggings
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-11-29 23:22:32 följande:
    Hoho söta lilla garnbollen
    hehe tack GUUUUUD vad jag älskar suits *saknar*
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-11-29 23:28:39 följande:
    Du skämtar? Leggings med??? Då kan jag ju glömma leggings till våren! Precis när vi börjat kunna ha 92 . Åh, vad suuurt!!!!
    skit trist med leggingsen det var micke på bor som sa det isabel kan ju ha både 110 och 116 så för oss funkar det, men jobbigt när man står emellan strl..
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-11-29 23:34:09 följande:
    Märkte just att mitt också gjort det! Måste förlänga imorgon.. Jag med! Speciellt nu på vintern under overaller. LOOOOVE!
    åhhhh jaaa gud underbara plagg!!!
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2009-11-29 23:37:33 följande:
    Guud vad jag är sugen på din aquaflower du har ute meen har int ecashen just nu.. Bajs..
    du vet att du får vänta med bet gums bara maila innan så jag vet
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-11-29 23:43:25 följande:
    SÅ! Hemska människor ...Nu blev det pippi- och babushkasuit på BR och för att slippa frakten köpte jag även en ny kanintröja... Snålt talat som en äkta danskreashoppare Det gäller att motivera sina fullprissköp . Gillar det printet, m,en VET att jag kommer att köpa klänningen så det är därför det kanske känns liiite onödigt, men den dröjer förhoppningsvis . Inser nu att jag har pippi i klänning, leggings, suit till K och till lillebror väntar ett par muddbyxor + att det ska kompletteras med body där. Det var väl i princip alla babyplagg i det printet va? *störd*... Nä just det, tröjan saknas och den vill jag ha, men får nog lov att hoppa över den .
    hehe fiiiina inköp du gillar inte pippiarna va fina är dom! är sååå glad för isabels nya pippitunika
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-11-30 00:03:15 följande:
    Jo, jag gissar att jag fallit lite för dem, men det är mest den underbara blå färgen jag förälskat mig i . Inte printet som sådant egentligen. Dock är det ju aldrig bra att ha så mycket av samma, lätt att man tröttnar... Klänningen har jag ännu aldrig använt (lite stor) och funderade därför om en tröja kanske är bättre...PS La förresten en viss mössa i min minnes nyss... Köpte ju den lurven av AjaBaja för några dagar sedan
    jahaaa fina lurvis mössan juu fraktfritt vid köpnu haha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15