Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Mårning!!

Här snöar det än, har nog hållt på sen vi flyttade in vilket är 2 veckor   Mysigt iofs {#lang_emotions_sunny}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2010-01-02 10:31:28 följande:
    Hej vännenVilken otur ni har med huset. Hoppas att allt ska ordna sig så ni kan få det så där mysigt som de skulle kunna vara.
    Ja lite otur har vi allt.. Men det kan bara bli bättre

Har ni haft en bra Jul?
  • RååSa BuBBlan

Blööööö vad jag e hoppingsugen idag alltså Får bli en långpromenad för att råda bot på det

• RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2010-01-02 10:38:08 följande:
    Ja julen har varit bra och även nyåret. Nu väntar bara den sista helvetesveckan på jobbet (hade den första förra veckan), sen så kan man andas ut lite.Ja ni kan ju bara få det bättre, men det är så frustrerade oxå att allt sånt här ska hända när det är röda dagar och julhelg så man inte kan få tag på nån vettig människa som kan hjälpa en.Ganska typsikt Sverige oxå att man stänger ner allt under 3veckor.
    Ja vi kommer ALDRIG flytta under en helgperiod mer det kan jag lova

Idag ska vi nog forska runt i varför i helskotta det inte kommer vatten till duschen, jordens största mysterium {#lang_emotions_undecided} Vatten går till allt annat i hela huset och det badrummet i övrigt har vatten, men inte en droppe till duschen???? *fattar nada* Precis som att nån snott rören dit
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2010-01-02 10:44:34 följande:
    tycker det finns mycket sånt som bara kan gå sönder utan förklaring, man står ju helt handfallen själv oxå då man är helt oteknisk.
    Ja det är helmysko!! Vi skruvade av blandaren för att se om det kom nån droppe, men icke!! Helt snustorrt i dom rören???  *avskyr vattenrör*
    Duntoffla skrev 2010-01-02 10:46:08 följande:
    God fördmiddag!Shoppas det något?
    Mårning! Nope jag hoppar inte ett smack
  • RååSa BuBBlan

Tjohoo va Tradera går bra

3 köpnu och 2 bud *me like*

Måste nästan ta tag i resten åxå nu {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-01-02 20:15:39 följande:
    WOW!

*mera kronor in till Bubbelmamman*  Går iofs till isolering men ändå
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-01-02 20:18:36 följande:
    Hur gick det med ert vatten??
    Jo då.. Det tog ett dygn att tina upp rören så vatten har vi överallt utom i en dusch där det bara är "poff" borta *fattar nada*

Vi har isolerat alla rör i krypen nu och ställt in en fläkt där för att hålla tempen runt 0 gradigt, hoppas det hjäler på Onsdag då vi ska få 27 minus ute {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-01-02 20:23:09 följande:
    Isolering värmer nog lite bättre än Molosar Ja jag börjar tröttna på att vi har såå galet mycket kläder överallt så att det känns som jag skulle få tradera en evighet för att hamna på en normal nivå.Så för att stabilisera status så ska hälften få flytta,växalådorna halveras och jag ska köpa mig en skitdyr matta och annat inredningsroligt för dessa pengar
    Ha ha ha du ska se vår altan dörr

Där drar det stormvindar så där ÄR det faktiskt isolerat med Molosar
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-01-02 20:23:40 följande:
    Skönt att det tinade iaf. Konstigt med duschen då...Usch 27 minus är kaaaallt!
    Ja det va väl för väl!! Så våra gäster kom och vi hade en mysig nyårsafton ändå tillslut {#lang_emotions_sunny}

Ja jag hoppas smhi har FEL så de skriker om det, vill ha aningens varmare
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15