Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Kristyr skrev 2009-12-22 18:09:27 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-22 18:03:55 följande: spec på landet........

Har eldat som en tok här för att hålla värmen och jag lyckades hålla den stadigt på 18 grader
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Jag har kopiösa mängder som ska ut på T

Men nu är det ingen ide va? {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    melizza skrev 2009-12-22 20:14:06 följande:
    Bubblan: vad söt ubblis i fina starssuit.....skulle nog kunna tänka mig en fina liten tröja i dem starsen till StellaÄngel: vilka söta tomtar i BT
    Ubblis     Tack söta du {#lang_emotions_kiss}
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-12-22 20:23:10 följande:
    Gör som du vill men jag hade nog väntat en vecka eller 2 till Har ni fortfarande kallt i huset?
    Nä, nu är det 23 grader och riktigt varmt och gosigt

Jag väntar nog et liiiitet tag, alla är ju inte T nördar som en själv och sitter och uppdaterar varje dag
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-12-22 20:24:43 följande:
    Ja bubblan var verkligen superfin i små starsen, sugen på den med, får se hur det blir
    Den är verkligen superfin den suiten!! Supergirly och ursöt!! {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan

God Morgon sötnosar!!

Smiter in och lämnar ett

{#lang_emotions_tomte}GOD JUL FRÅN OSS {#lang_emotions_tomte}

Ha en underbar Julafton allihop!!

• RååSa BuBBlan

Go dagens!

Händer här då? Hoppas de nåt? {#lang_emotions_dreamer}

Jag har bara hoppat Hummel zippar åt Bella och pussel body o byxa i söta strlk 68 {#lang_emotions_heart} Nu lär man behöva lägga pengarna på tapeter o annat skoj så Molosarna kaske får stå tbax en aning

Eller så får vi lägga kronorna på vårt tak som idag läcker vatten som ett såll {#lang_emotions_undecided} Dom har gjort en liiiiten utbyggnad på 1,5 meter o nog fasiken misslyckades dom med att få de tätt *fuskbyggare* {#lang_emotions_yell}

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-12-28 15:12:29 följande:
    Såg det sen igår när jag var inne och snokade Hej hej!Jag la en liten order på LLM inatt. Får väl se vad som finns kvar. Kul att få fixa ordning hemma men dyra pengar. Trist med taket Hmm...Noel har pillat på datorn och texten är skum nu. Hur är det man gör för att rätta till det? Minns inte, någon som vet?
    Å va blev det för nåt tjusigt?

Ja vi är rent ut sagt urless på alla småfel!! Propparna går hela tiden, ena spisplattan är trasig, båda duschblandarna har vi bytt ut, ena duschen är felbyggd med en helt sjuk konstruktion som inte funkar.. Massa onödiga snålbygges fel överallt *morr*
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-12-28 15:18:45 följande:
    Tur att de inte byggt huset själva. Jisses som det blivit då. Jag har hoppat färdigt på ett tag iaf. Fattig efter kalendrarna.Det enda so jag skulle kunna tänka mej är overaller till nästa vinter.
    Ja fy tusan vilken tur

Den här tomten dom anlitat verkar ha gjort alla ombyggnationer, badrum, tak, kök ja allt, å allt är halvdant med massa irriterande fel *muter mutter*

Skulle åxå kunna tänka mig overall till nästa vinter men jag håller i pengarna en aning, känns som detta kan bli ett dyrt hus att bo i *skriver åtgärdsprogram*
  • RååSa BuBBlan

Nu kommer gubben ser jag å vi ska balansera upp på taket.. *håll tumsen att vi inte ramlar ner*

Cu sötisar..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15