Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-10-20 16:57:39 följande:
    Så töntigt att bli sur för en sån sakJag menar det var ju inte DU som gjorde det med flit och stövlarna kom ju till sin rätt. Du kanske skall nämna att dina stövlar kostar mer än hennes skitstövlar och att du inte hade velat behålla dem om hon så kanstade dem efter dig hi hi hi moooohahahahhahaha
    Hehe, ja fast det var ju exakt samma märke. De var nästan identiska.

Min man blev superförbannad och sa något mindre trevlig faktiskt. Jag är nog mer så att jag inte vill skapa dåliga relationer. Flickan är i samma ålder som min största flicka. Kanske blir de bästisar om några år, vem vet...
  • saturnina

Nä, Gustav har 2 par stövlar, ett par kängor och gummistövlar. Då snackar jag höst. Han behöver inga fler...

• saturnina
    jojoa75 skrev 2009-10-20 16:56:01 följande:
    jag har blivit anmäld för att ha uttryckt mig positivt om ett märke, att jag raggar kunder genom att varje gång någon pratar med mig här på FL inboxar dom, har blivit anmäld för att jag på foto haft ett märke på mitt barn, trots att jag inte skrivit vad det var för märke eller skrivit nåt om att det var såna byxor utan bara skrivit som kommentar till bilden tex: molo tunika mm mm mm Inget allvarligt och inget jag tar åt mig, då jag verkligen inte tycker att det stämmer.. men tröttnade förra veckan o tog bort all info om mig själv.
    Alltså, varför finns då denna tråd om man inte får prata märken? Då är det ju helt meningslöst.
  • saturnina

Då ska ju inte berätta vilket märke jag just fastnat för. Kommer hamna i hklööö snart igen.

• saturnina
    nikki2006 skrev 2009-10-20 17:06:55 följande:
    Jasså Tycker att mamman överdriver lite i alla fall men förstår dig som inte vill stöta dig. Oj vad sade din man
    Jo, pappan trodde att det var ett par stora vinterkängor som var Gustavs. Han sa att han kunde inte förstååå hur vi kunde tagit så fel eftersom de förväxlade var höststövlar i skinn med remmar.

Då tittade min man på vinterstövlarna och sa torrt "det där är inte min sons stövlar - där föll den teorin du".
  • saturnina
    nikki2006 skrev 2009-10-20 17:12:32 följande:
    ops Gött att det är lite tåga i din man hi hi
    Ja, han är inte alltid lätt att leva med, men han är en klippa när det stormar. Och saker blir gjorda. Han har energi som en vulkan.
  • saturnina
    nikki2006 skrev 2009-10-20 17:19:17 följande:
    Ibland får man ta det bra med det dåliga, tyvärr så är ju inga män perfekta fniss
    Nä, så är det ju. {#lang_emotions_laughing}

Min man är helt fantastisk och döjobbig.
  • saturnina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-20 21:45:49 följande:
    Godkväll Ligger här med en värkande arm, dunkande huvud, feber o muskelvärk...jäkla spruta
    Din stackare, du är visst en liten olyckskorp.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15